Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Hvordan blir kursen i morgen da ? Klarer vi å ligge mellom 11 og 12 eller går det sørover

1 Like

Pleier å være rødt i 3 dager etter et ræv kvartal

1 Like

Du er ikke alene i den klubben.

Q4’2020: 14 pasienter rekruttert. 3 dager stigning
Q1’2021: 10 pasienter rekruttert. 5 dager nedgang
Q2’2021 11 pasienter rekruttert. 1 dag opp, 1 dag ned, 3 dager opp
Q3’2021 8 pasienter rekruttert. 2 dager ned, 6 dager oppgang
Q4’2021 4 pasienter rekruttert. 4 dager ned, 3 dager opp

Q1’2022 4 pasienter rekruttert

1 Like

Det bør rapporteres i begynnelsen på hver mnd - dette fordi vi aksjonærer har rett til å få den info som skal til for å avgjøre om vi skal ha tiltro til de som styrer . Da særskilt hvis de gang på gang ikke klarer å levere og firmaet og styret er i ferd med å kjøre selskapet i dass . Da må aksjonærene forlange jevnlig tilbakemeldinger .

2 Likes

6 Likes

De opprettholdt vel forrige guiding også lenge etter at det var åpenbart at de ikke kunne klare det, så ville ikke vært altfor trygg på at de har et ess i ermet denne gangen.

Tror heller dette fungerer litt andre veien - guiding står til det motsatte er bevist (ikke en løpende vurdering av hva som er mest sannsynlig)

6 Likes

Rapport fra DnB Marked i dag 16. mai:
I Nordic Nanovector er kursutviklingen i første rekke drevet at fremdriften på PARADIGME-studien. Selskapets målsetting er å ha 120 pasienter inne på studien og å kunne presentere endelige resultater innen utgangen av 2022. I løpet av Q1 kom 2 nye pasienter inn i prosjektet og ved utgangen av kvartalet var antallet dermed kommet opp i 108 pasienter. Pasientene kan vurderes fra tre måneder etter behandling og for å kunne presentere konklusjoner innen utgangen av året må derfor studien være fullt rekruttert seneste innen midten av september. Slik vi ser det har risikoen knyttet til å ha resultatene klare i inneværende år steget. Selv om selskapet etter vår oppfatning er fullfinansiert inn i Q1 2023 vil ytterligere forsinkelser i pasientrekrutteringen kunne gi større usikkerhet om behov for ytterligere kapitaltilførsel før resultatene fra studien offentliggjøres. Vi venter at disse resultatene vil være positive og opprettholder en kjøpsanbefaling . Den økte risikoen når det gjelder tidsaspektet gjør imidlertid at kursmålet er tatt ned fra NOK 26 til NOK 21 pr aksje . Nordic Nanovector stengte fredag på NOK 11 pr aksje.

2 Likes

Da vet vi hvem tilrettelegger blir i emisjonen. Hehe. Trist at et kursmål som gjerne er 100% opp eller mer nå er 21kr. Var over 100kr.

1 Like

Remember Alamo

Kursen stiger noen prosent - bedre enn andre veien

Synes mange her inne er vel negative.

Gitt stansen i rekrutteringen i vinter, og tiden det tar å få pas gjennom trakta, så er det mye som tyder på at de 2 pasientene ble rekruttert mot slutten av de 2,5 månedene siden forrige oppdatering 1. mars. I tillegg nevntes en siste pas som trakk seg i siste liten.

Til sammenligning rekrutterte selskapet 3 pas i Q3-20, for så å rekruttere 14, 10, 11 pas de påfølgende tre kvartalene. De nevnte 11 var gjennom Q2, som vi nå begynner på.

Pust med magen folkens, og hold på litt cash (rundt 20%) for å unngå utvanning ved en emisjon.

Vi er svært nære målstreken, og selskapet har vel knapt vært priset lavere de siste 5-6 årene.

4 Likes

Det som hadde vært greit å få klarhet i er hvilke andre studier som «stjeler» pasienter fra Paradigme.

Etter sigende egner jo ikke hverken CAR-T eler bispesifikke antistoff seg for «elderly and frail». Men ledelsen i Nano likevel nevner disse som konkurrerende studier, så skurrer det for narrativet om at disse produktene ikke egner seg for «kundesegmentet» til Betalutin

5 Likes

Kan det hende at inklusjonskriteriene gjør at man ender med å gå etter en friskere og yngre del av populasjonen, og dermed går i konkurranse med nevnte behandlinger?

3 Likes

Den grafen var interessant. Hvorfor nevner ikke analytikeren i DNB dette? I rapporten skrives det at de er fullfinansiert inn i Q1 2023, men historikken tilsier at de ikke vil la kassa gå mye under 200mill. Dermed kan jeg ikke se at kursmålet til DNB er sannsynlig hvis ikke emisjon er tatt høyde for. Det kommer vel an på hvor mye is i magen NANOV tør å ha når det gjelder kontantbeholdning vs. innrulling. Blir game of chicken det her :crazy_face:

Men hva er utgiftene i Nanov, når den siste pax er innrullert ?

2 Likes

Med Archer-1 som tilbud, tipper jeg det hadde vært omvendt. Da hadde CAR-T og bispesifikke kommet bak, på alle kriterier, bivirkninger, bruk, pris osv. Så her gjelder det for NanoV å få Archer-1 i forsøk så raskt som mulig. Tipper NanoV er i forhandlinger med FDA om det.

Ref fra Q&A 1Q22:

“How many have passed the 3-year readout at this point?”

" The last update that we have is the same as what we gave in the Q4 presentation, that those 6 are still in remission."

2 Likes

Dette er en vurdering som jeg stiller meg bak. Med daglig erfaring fra pasientbehandling post covid, så ser jeg at det har gått betydelig tregere å få eldre ut og i drift igjen enn jeg hadde tenkt meg.

På den negative siden så virket Skullerud litt “flat” og det kan ha sine naturlige forklaringer, men også at han ikke så noen rask recovery med med det første.

Personlig har jeg kjøpt mer rundt 11 tallet fredag, men med en viss bismak.

3 Likes

Jeg tror oppriktig mannen jobber fletta av seg, og har stresset med situasjonen siden han ble ansatt. Han virker som en mann for sitt ord og han liker tydeligvis ikke å ikke kunne levere. Håper det løsner for han og pasientene som kan ha nytte av behandlingen (og følgelig for oss aksjonærer).

13 Likes

Helt enig, men det hjelper fint lite når hverken pasientorganisasjoner, KOLs, opinionsledere eller pasienter kjenner til dette. Per i dag er det CAR-T og bispesifikke antistoff som får blest og traction fra nevnte.

Og det vil fort ta minimum 5 år før vi får data fra et større fase 3 studie med Betalutin+Rituximab

1 Like