Infantil bruk av kallenavn - jaja - må ikke miste fokus her. Moro ene veien er berettiget, andre er infantil, snakker for seg selv… Ei var det et kallenavn på noen, men heller på noe. Og det fremhever virkelig holdning, det gjør det. Forsåvidt var det ikke en kommentar til deg direkte, om det ble oppfattet slik beklager jeg. Skal sette meg på krenkekrakken og tenke over hva jeg har gjort.
Hva det handler om tror jeg er nokså enkelt og det har nok sammenheng rundt utviklingen til hver enkelt. Det er mange her inne som har vært djerve, isklade og tjent penger på svingningene ut fra mer eller mindre nøyaktig presisjon. Ord til handling om du vil - man tjener ikke penger på backtrading og får heller ikke forandret noe med mindre man skriker i trynet til styreleder.
Jeg er ikke spesielt iskald, heller nokså følelsesmessig investert. Men jeg har tro på medisinen og prøver å holde fokus på det. Kjæresteputen min er helt utslitt etter sist kvartalspresentasjon, men syr ny skjorte i disse dager for å være klar til 13.mai. Håper den blir ferdig.
Men ja, jeg er helt enig! Ha en mening - den er berettiget både i optikk rundt lønninger og ved stemmeretter som aksjonær- bare husk å cc styreleder. Jeg håper (og mener det er ganske sannsynlig) at investeringen din vil bære frukter.
La oss håpe Skullerud(som forøvrig virker til å være nederst på lønnsstigen) står i bresjen for en ny tid i nano.