Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

hear hear!

Ser du på volumene så er “longeres” salg av aksjer høyere enn volumet på shorting. Å shorte en aksje er akkurat like legitimt som å være long. Man har rett og slett ulike markedssyn, noe som er sunt. Enkelte her inne har lenge vært så fiksert på shorting at de tror at en hver nedgang er manipulert og juksete. Det som er mer korrekt er at de fleste - inkludert meg selv - har undervurdert effekten korona har hatt på rekrutteringen. Derfor tror jeg for n´te gang at neste kvartalsrapport blir oppløftende.

2 Likes

Skullerud brukte 15 som et tilfeldig “eksempel” på pasienter rekruttert for inklusjonsvurdering.

Om det ikke var så tilfeldig, men i nærheten, hvor mange slipper inn til innrullering? Det spørs på om pasientene kvalifiserer i vurderingen. Er de for syke? Har de feil “profil” i forhold til Betalutin? Det vet vi ikke.

Si halvparten slipper gjennom, så har vi 7-8 inn nå rundt midten av april. Men det vil ikke bli offentliggjort. NanoV trenger derfor løpende nye pasienter. Norge er tydeligvis i gang igjen, dvs, Radiumhospitalet etter Arne Kolstad, og etter at Erik Skullerud har skreket i korridorene der!

En annen sak er det Marco Renoldi jo nevnte: Man kan utmerket godt gjøre ferdig analysene, ikke minst pga de konsistente dataene, FØR resultatet fra alle inklusjonene er ferdige. Og så heller plusse på en korreksjon for de aller siste. Om det gjøres er det rom for å spare inn en mnd. i fremdriften. Det kan være svært viktig i forhold til FDA og progresjonen mot Confirmatory Study 2.linje fase 3 for Archer-1!

5 Likes

https://www.aa.com.tr/en/europe/germany-reports-daily-record-of-nearly-320-000-new-covid-19-cases/2544120

Tyskland - Hospitals across the country have reported staff shortages this week due to a sharp rise in sickness among health workers who were exposed to the virus.

About 75% of the hospitals were not in a position to maintain their normal level of operations, according to the German Hospital Federation (DKG).

Here we go again :face_vomiting: #neverending

1 Like

Mener du at så mange som 50% kan slippe gjennom fra inklusjonsvurdering?

Best pipeline EVER! Spent på hva det betyr ass​:rofl::rofl:

1 Like

Kjip utvikling de siste dager. Trist som f… når man hører om rekord på Oslo børs. Er rett og slett i ferd med å miste troen på at dette skal gå veien. Har vært en laaang vei å gå, dette, selv om vi trøster oss med at nå er vi på oppløpsiden (lang den også) og tra la la.

Ja, nye covid-bølger keeps on comeing.
Må kanskje ansette flere folk til å jobbe med innrullering?

Ser utrolig skummelt ut, og blir spennende å se hvor lang tid etter GF Skrukkerud vil vente med å kjøre 20% emisjon.

Selskapet må jo ha påfyll av penger for å styrke seg okke som.
Dumt å vente til børsen er blitt pottesur i sommer etter rentehevinger her og i US.

5 Likes

“Kjip utvikling” i det lange bildet, men kursutviklingen i det siste har jo vært så sterk at oppgangen nå faktisk har vært hemmet av at aksjen har befunnet seg i “overkjøpt” terreng. Nå har den såvidt krøpet under det nivået, så vi får håpe den er klar for et nytt trinn.

9 Likes

En del innlegg på TI marginaliserer Nano igjen og igjen, er det egentlig bakgrunn for det ?

2 Likes

Hvis man antar at selskap ikke er spesielt nyttig før de har bevist at de i en randomisert studie lager en medisin som fungerer. For så å ta hensyn til at de (med en klype salt, fordi det selvfølgelig er systematisk risiko, og konsekvensdelen av dette har vært betydelig stor de siste to årene), har utsatt avklaring av resultatet i en slik studie med 3 år, så vil jeg si at: jo, det kan være at det er grunnlag for å si det.

Hva ønsker du å finne ut av ved å stille spørsmålet, for regner med at det ikke er så konkret som det over?

Spørs vel hva du mener med å vise til randomisert studie.

Archer-pasientene hadde ikke effekt av SoC. I kombi med Betalutin lever nå 5 av 7 fortsatt etter snart 3 år.

Er vel en viss effekt å spore ut av det siden SoC alene ikke hjalp de. Det er randomisert nok i de flestes verden.

17 Likes

Trenger noe nyheter snart! Var det ikke ventet nyheter nå i slutten av Q1?

2 Likes

Det jeg venter på er meldingen om at Alpha37 går til fase I. Siden dataene her er de beste J Dahle har sett og Skullerud forventer traction på partnersamtaler relatert til Alpha37 / Humalutin eller Car-T next gen, er min drøm at de melder igangsettelse her med friske betingelser.

5 Likes

Det tviler jeg på at du får. Guiding her er IND-ready ila 2022.

4 Likes

1h 2022 or sooner er det jeg mener å huske det har blitt sagt?

Rettelse : Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) - #7736 av Pk2k

@Snabbacash har rett - fra 14min episode 213 radium podcast.

2 Likes

Siden … or later… av natur alltid er ett alternativ så er det egentlig en helgradering :laughing:

2 Likes

iiiincoming!

2 Likes

Det jeg ønsker meg er en mld. som bekrefter at “skrikingen” til E Skullerud var av glede og ikke frustrasjon. Og at det fortsatt renner inn pasienter til studiet. :pray: