Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk Analyse 2 - (NANOV) (TA)

Helt meningsløst å vurdere TA på denne nå. Alt avhenger av antall rekrutterte på torsdag og bare det

5 Likes

Naturen er ofte projective.
Den øverste rette linjen i dette ukechartet er min egen. Det andre er fibonacci spiral som hensyntar tid godt. Før jeg la fib så jeg påmacd og rsi - som begge viser stigende utv for så å innlede noe som ligner topping. Det første jeg tenkte var jaa javel, det er jo fortsatt bra med rom opp. Men så tenkte jeg kontrært, bare for å ha tenkt tanken; hva er det evt som drar nedover, cap`er oppsiden litt. 2 emisjoner i denne kursperioden gjør det, sammen med forutgående. 2 i denne perioden begynner å gjøre lasset tungt, altså nevneren temmelig høy. Ikke nødvendigvis en gamechanger, men en moderering.
At kursen divergerer negativt mot rsi siste halvår er nå så, osebx har enda sterkere divergens, men NANO har jo lagget grunnet div. hendelser. Ikke bare kursen lagger, men også andel fri flyt. Investorer gidder ikke, knapt selge. Fib peker nedover i denne perioden og bekrefter “toppingen”, giddaløsheten. (Å se bort fra nevneren antall aksjer nå er som å kremt se bort fra styrken i patentene. På den tiden RHL nevnte 400,-, så spradet Costa rundt og sa de var fullfinansiert til filing.) https://invst.ly/wmpi8

Dere driver på enda, ja! snakkes kl 07:00:03 på torsdag!

3 Likes

Folk på nettet er fra vettet… lykke til på torsdag

1 Like

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

1 Like

Bare så du vet det, når shit gets real er det ikke @system som melder deg…

Da kommer sparegrisen og tygger deg i fillebiter!

off-topic, flagger meg selv!

1 Like

Er det noen som bruker denne tråden til teknisk analyse? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Jeg har ikke noen grafer å vise til.

Men rent teknisk ser det ut som om vi på kort sikt skal litt opp. På lengre sikt skal vi mye lengre opp.

:innocent:

1 Like

4 Likes

Ser ut som den rising wedgen slo til. Jeg hadde tilsvarende formasjon i mitt chart.
Bearish engulfing candle på weekly nå, mens det fremdeles er to hele handelsdager igjen…

2 Likes

Det artige å se denne gangen er mangelen på volum på nedturen kontra tidligere.
Børsen har bare vært åpen i 2 timer, men man kan tydelig se man er ikke i nærheten av noe panikksalg.

Er bare å se hvor den finner støtte nå. Hvis vi får en retest med higher low og mindre volum på daily, vil det være en svært gunstig plass å entre med tanke på risk/reward.

Man kan nesten dele tradingrangen opp i 2 faser. En før februar 2012, og en etter.

Dette er veldig tydelig på weekly, da man kan kan se åpenbar reduksjon i volatilitet i pris.
Kortsiktig timerframe ser volatil ut. Men ser man på weekly har close og open vært mye mer stabil en før februar. Prisen har også lagt seg i øvre halvdel av tradingrangen.

13 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

6 Likes

Kan du henvise til hvor de guider 12 pasienter til neste kvartal altså Q32021?

uhm… hvis du faktisk setter deg inn i caset og bruker matematikk så kan du regne ut selv hvor mange de må ha i kvartalet for å rekke guiding på 3mnd topline data READOUT i 2022 1h.

Fra utsettelsen i august Q2 så mangler de 26 pasienter.

Q4 og Q1 er da 1h.

I forbindelse med at vi trenger drøye 3mnd for å få data READOUT på komplett innrullering så går hele Q1 til dette.

Da gjenstår Q3 og Q4 som blir kvartalene som skal/må innrullere gjenværende pasienter for å rekke guidingen. 26 / 2 = 13.

1 Like

Nærme halslinjen på en stor OHS nå. De neste ukene kan bli morsomme når de kortsiktige traderne har fått solgt seg ut :heart_eyes: :rocket:

19 Likes

Rising wedge (grønn) har brutt ned, noe som indikerer fortsatt stigende trend, men tregere stigningstakt. Vi har allerede etablert en ny stigende kanal/wedge (rød) der kursen nå tester bunnen som også er horisonal støtte på ca 25. Dette samsvarer også med Fib 0,382, og ville vært en fin og naturlig test av tidligere motstandsnivå. Hvis kursen snur her og vi klarer et push over 27,5 med godt volum er jeg positiv til at vi klarer å holde rød kanal, og kanskje er vi også igang med å danne en ascending triangle (stiplet linje) / dobbelbunn. Moro å gjette litt, så mitt kortsiktige bull-scenario nå er noe ala oransje linje :slight_smile:

Hvis vi ikke klarer å bounce over 27,5 ser jeg for meg et brudd ned mot 22-23. Underliggende struktur på daily er fortsatt intakt, med higher lows så lenge vi holder oss over 22. Støtten på 22-23 er sterk fra langt tilbake, samt der finner vi Fib 0,618 og tidligere emisjonskurs.

10 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

2 Likes

Har ikke noen stor gevinst å skryte av i Nano dessverre, men TA har gjort at jeg nesten ikke har vært inne i aksjen og dermed unngått store tap.

2 Likes

Det kommer da an på hvornår du var gået ind i aktien. Var du f.eks gået ind 3 måneder siden, havde du en gevinst på 36%. Det er vel ikke så dårligt.