Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Tror ikke korreksjonen er ferdig, men er enig i at den har holdt seg overraskende godt.

30 min bearflag: (target er teoretisk) - foreløpig holder EMAs.

2 Likes

Den 11. des 2016 nådde Nanov 129 som høyeste kurs. Det tilsvarer 72,47kr. for å gi samme market cap i dag. Market cap pr. nå er under 40 % av det i dag. En kursoppgang til 72,47 tilsvarer en kursøkning fra nå 28,5 på 154%!

(Glem dog ikke innbetalingene som er gjort etter 2016.)

|Dato|Antall aksjer|Toppkurs|Market cap|

|11.12.2016|44600374|129| 5 753 448 246 |
|Nå| 79 390 612 | 72,47 | 5 753 448 246 |

3 Likes

Update

1 Like

Hva mener du rundt det tekniske i dag?

Regner med vi bryter gjennom EMAene og kanskje treffer target for flagget jeg postet i går.
Dette er dog en lav timeframe, når vi zoomer ut til daily så ser det jo mye bedre ut,
på daily blir det garantert en higher low, spørsmålet er bare hvor den vil dannes… :slight_smile:

Høna eller egget? Se hvor vi er ifht. target på flagget fra i går.

Metadiskusjonen om TA kan forøvrig tas i denne tråden:

Jeg er usikker på hvordan man skal tolke chartet nå, sånn umiddelbart etter emisjon, men jeg ser at kursen holder seg omkring 24 som er/var et viktig område i chartet ut fra tidligere topper/bunner og ut fra å være skjæringspunkt for den langsiktige nedtrenden fra 2017/2018. Det er vel også sånn at om man justerer for emisjonen så tilsvarer nåværende kurs ca 28 fra før emisjonen, noe som var neste nivå i chartet.

2 Likes

Om man skal flette inn litt fundamental her også, så tipper jeg det skal flippes litt aksjer i 20-26 rangen frem mot neste trigger som vil være q1 eller Archer/DLBCL-data.

Leveres det på rekruttering og vi får ok data fra nevnte, så brytes vel 28 tvert og 40-50 er i sikte frem mot høsten

8 Likes

Drar fram gammelchartet, fool me once osv :sweat_smile:

3 Likes

Hei ^^ Er ganske ny her, men hvor tror du bunnivået er? Jeg dreit på leggen og kjøpte på ca 35.

1 Like

Velkommen.

Kan være bunnen var idag for alt jeg vet, men 17.4 er nok den tydeligste støtten.

Tusen takk :))
Da vurderer jeg sterkt å invistere litt til så jeg kan få ned GAV.

1 Like

I chartet mitt har jeg iallefall støttenivå på 22 og 20 men med den positive kvartalsrapporten og fremtidsutsiktene ville det overraske meg om det er særlig nedside under emi nivået

Kan godt snu her :sweat_smile:

3 Likes

Ved 22,94?

Jeg har så lyst å lære teknisk analyse, samt prøve trading:’) Så beklager zzzZzz mitt :slight_smile:

Hadde vært et godt tegn ja

1 Like

Vipper ut de helt korte chartene for å få orienteringskart over nærlandskapet

De kommer til å gjøre absolutt alt de kan for å banke den ned under 21,7 og riste løs en mengde som ikke har conviction.

3 Likes

Hvem er “de”?

1 Like

Spekulative og sterke finansaktører som har som sin eneste agenda å kjøpe billig og selge dyrere.

3 Likes