Fint driv, hvordan ser det tekniske ut nocturne, savepig?
Som @Deltoid sa i småprat tråden møter vi motstand på 50-dagers glidende snitt på daily. Ifht. fib nivåer har vi potensiale for å teste litt høyere (39-40), men oppgangen har kommet litt brått så jeg blir ikke overrasket om vi får en liten pullback her nå. Forrige low ligger på 32.80 så sannsynligheten for en higher low er ganske stor synes jeg.
Kjapp observasjon i det korte bildet; Får vi et bear brudd uten follow through så ser vi etter et bulflagg. Nå har vi fått et bull brudd uten follow through, så da kan fort dette være et bearflagg. Brudd under 33 vil bekrefte dette. Neste støtte ved brudd ned er ved 30kr.
Synes også det var ganske bearish at den brøt opp men ikke klarte etablere seg over og heller vendte ned. Hele gårsdagens oppgang ble vel også mer eller mindre visket ut slik candle’n viser. Hadde egentlig forventet en større reaksjon ned i dag. Sjekk volumet på oppgangen på mandag vs. nedgangen på tirsdag og i dag!
Nå spørs det om den bryter helt ned og ut av denne formasjonen, eller om den gjør et nytt forsøk på brudd opp. Avventer.
Focuss… focuss…
Fortsetter med en titt på dailychartet, det ser veldig fint ut om vi kan komme oss over 37 nivået, som er motstand fra tidligere low (re: Costa ) og 50 dagers glidende snitt.
Siste low snudde perfekt i den laaaaaaaaaaange trendkanalen fra all time high.
Er på stranden så får ikke sjekket chart men regner med det er normalt puslevolum?
Ja, volum er fhv likt med en uke løpende. (94K)
Fikk endelig sett litt på chartet. Er ikke overbevist av dette her, men selvfølgelig kjekt den går opp.
Den prøver om ikke annet
Ser jo ganske lovende ut hvis vi antar at det er en sammenheng her…
Det der er vel ikke 200 dagers? Ligger rundt 48 i mitt chart.
60 dagers
Cheezus dere har rett. Jeg kryper tilbake i feriedvalen, SNAKKEEEES
Ser ut til vi har hatt et brudd over kortsiktig motstand på ca 35.90 som vi nå er i ferd med å teste.
Higher low med minkende volum kan tyde på at testen vil holde Ser samtidig ut til å stange mot motsanden på 37.90 fra April i fjor.
Til tross for overveldende røde volumbarer så har den faktisk gått opp 22% på ca 1 mnd.
Kjøpte på 32 og har kjøpt mer idag. Mine charts peker fortsatt opp
Et forsøk på å tegne en utglattet versjon av den lange nedtrenden, ukeschart:
Er jo noen kroner opp, men jeg mener det strengt tatt kreves et brudd opp gjennom 46-50 for at man skal kunne snakke om at sentimentet i aksjen er noe særlig bedre.
Positivt at man kunne få unna et såpass drastisk nedsalg som det blackrock har gjort uten at kursen kollapset gjennom 28-30.
2 posts were merged into an existing topic: Nordic Nanovector - Aksjonærlister og shortaktører (NANO)