Kanskje vi får en EQ her hvis den ikke klarer å komme over den fallende linjen.
Vil helst ha den over 35, så kan man begynne å se på en weekly higher low.
Hourly:
Kanskje vi får en EQ her hvis den ikke klarer å komme over den fallende linjen.
Vil helst ha den over 35, så kan man begynne å se på en weekly higher low.
Hourly:
Må si jeg ser en ny kapitulering som ekstremt sannsynlig nå
@hybrid
Det er med skrekkblandet fryd at jeg sier meg enig med dere begge.
Mye som taler for at supply rett og slett er fraværende her, og da må pris opp om interessen øker.
Jeg antar at det er gode sjanser for at supply øker i september for å si det enkelt. Det virker logisk med burn rate at en emisjon neste måned kan skje. Alternativet er Q4 slik jeg ser det. Før tenkte jeg mer Q4 / Q1, men nå er kontanter såpass lavt at det fort skjer neste måned.
Jeg vet, å blande inn fundamentale ting i teknisk analyse, men jeg tror man må tolke det tekniske ut fra at mange ser muligheten for påfyll av aksjer relativt snart.
Mitt innlegg var ikke ment som en antydning til at jeg forventer en kapitulasjon @hybrid. Det var mer en interessant observasjon (i allefall interessant for meg ). Jeg hadde ikke kjøpt i dag om jeg trodde på kapitulasjon. Jeg tror vi vil ligge i en EQ på weekly til vi får et definert brudd på 30 eller 38. Der aksjen er nå er bare inne i normal tradingrange. Synes Nano er billig mtp. 10x om 1.5 år.
Svært godt poeng!
legger til noen ville spekulasjoner: her kunne det vært interessant å spekulere i størrelse på emitteringen, 400Mnok? og hvor mye det (20-25% av mcap?) påvirker kursen? og tegne noen linjer basert på det. (ser ikke de helt ekstreme utslagene. 10% ned kanskje)
Når vi er inne på fundametale ting; tenkte på å markere mDOR meldingene i chartet, se om det dukket opp noe interessant.
Jeg har fått mye ut av å markere kvartalsrapporter / andre fundamentale meldinger i chart før. Det kan fort vise hva folk vektlegger - og hvor lenge bevegelsene varer etter fundamentale meldinger.
Er ganske lenge siden jeg gjorde det i nano nå men generelt føler jeg at det å kjøre rene tekniske analyser, og så kjøre en kombinert teknisk + fundamentale hendelser analyse ofte gir interessante vinklinger.
Nå fikk vi jo en higher low i timeschartet, som jeg må si jeg synes er uventet gitt meldingen om forsinkelse
Jeg fester lite tiltro til den, for å være ærlig. Se volumespiken. Når vi vet det ikke er noe news på en stund nå og vi vet de trenger penger snart så er det en no brainer i mitt hode. Ikke ensbetydende med at vi skal langt ned, men vi skal heller ikke langt opp på kort sikt.
Jeg tok profitt på det jeg kjøpte i morges, avventer kjøp til vi får løst EQ mønsteret.
Hvis man ser litt større på det, så ser det litt bedre ut. Siste halvdel av rangen er vesentlig mindre volatil en første halvdel. Vi hadde også en markant volumspike fra midten av Juni til slutten av Juni.
Volumet denne gangen er ikke i nærheten.
Hvis vi ser på den lokale dippen før kvartalsrapporten, til tross for makro, så maktet ikke prisen å komme ned på samme nivå som i Juni.
16 Juni hadde jeg en post hvor jeg hadde en liten tanke rundt bevegelsen som var på vei til å utspille seg.
Rundt de tidene var det vel ikke noe spesielle hendelser som skulle tilsi en slik bevegelse. Rett meg hvis jeg husker feil her.
Nå har vi hatt 1 uke med et ganske turbulent børsklima, og en kvartalsrapport. Ingen av disse maktet å utløse noe volum tilsvarende det vi så i Juni. Foreløpig holder den også en higher low.
Mye kan tyde på at det er ikke mye aksjer igjen på dette nivået. Klarer den å holde dette nivået lover det bra.
Der røyk higher low, no er det bare å venta å se kor den lande.
Vi nærmer oss bunnen…ikke helt der enda men, vi ønsker å se litt sidelengs i de kommende ukene, bygge en base, få unnagjort emisjonen, og så begynne klatringen mot jul og ASH. OK?
Trendkanalen indikerer at aksjen kan gå til 0 nå (da mener jeg i praksis 10-15), og jeg tror det ikke er noen særlig bunn på hvor langt den første dippen kan gå, rsi skal vel ned til minst like utbombet som ved tidligere krakk.
Det skal sies at den faller overdrevet mye ift volum i dag og i går.
Hvis du ser på hourly så ser du det er mulighet for en kortsiktig trade her. Tok noen lodd
Ja har sett såvidt på rsi time faktisk