Spørs om det er flere hundre ulike deler det er snakk om her
Edit: men ikke hør på meg, er bare sur fordi jeg solgte for tidlig
Spørs om det er flere hundre ulike deler det er snakk om her
Edit: men ikke hør på meg, er bare sur fordi jeg solgte for tidlig
Fulgte 3 dagers regelen her, funker vist bare i biotek
Det beste med den er at det gir økt legitimitet for ‘drømmeriet’, at de skal klarer 150 mUSD revenue run rate i 26. Noe som vil ligge i bunn og pirre markedet non-stop i tiden fremover.
Utdrag fra side 14 i capital markets presentasjonen:
Prime defense contractors are looking for alternatives to traditional supply
chains, as casting & forging lead-times have become unresponsive
Casting & forging suppliers are also evaluating RPD® as a complement to their
product lines
Significant US-Norwegian reciprocal defense spending underway
Må jo være en oppkjøpskandidat uten sidestykke denne her
Slik jeg har forstått det så sitter de på bra med patenter
Det er nok flere kontrakter underveis om ikke lenge, amerikanerne liker made in the USA
Hvor mange er det som driver med romfart? SpaceX og…
Kontrakter med BÅDE AirBus og Boeing er et seal of approval uten sidestykke. Skal ikke se bort ifra andre kontrakter etterhvert
200 patenter.
Nei du sier noe.
Jeg regner med at det er flere 100 deler slik som de har gitt info tidligere. Altså forskjellige deler.
Fra en som var tilstede på Capital Markets Day (hentet fra Hegnar):
"Eg har tatt turen til Eggemoen.
Heilt suverent å få innføring her.
Ca 50 deltagarar frå ulike firma og privat, eg reknar med det kjem guiding etterkvart.
Dei kan ikkje gje meir informasjon enn det som er publisert, MEN det blir jo snakka litt ekstra på eit sånt møte
God stemning!
Alt vil ta tid, men altså steike meg så imponerende!"
"Eg fekk ikkje med meg alt sidan vi var i ulike grupper, men her er eit par punkt som eg fant interessant
Ja det er eit par punkt. Masse inntrykk!"
" > Viggen skrev Veit du om Pareto eller liknande selskap var til stades?
Det var ihvertfall 15 stk i dress og finstas.
Datum og artic såg eg på ein del namnlappar. Men eg reknar med dei fleste store var der.
Spesielt ein på første rad som hadde maaange spørsmål til Carl og CEO.
Eg har ikkje vore med på ei sånn tilstelling før, men no skal eg berre prøve å lukke auga for volatilitet og heller kjøpe meir når eg kan.
Veldig imponert.
I tillegg kan det nemnast at dei har heile verdikjeden internt, så alt av forbruksdelsr og delsal går via dei. Og der er det mykje peng å hente over tid."
For en som ikke er kjent i fly deler gamet, hva er forskjellen på leveranse til 3rd party og direkte til kjøper? Åpenbart er det prismessig gunstig men er det noe mer? Eventuelt hva kan margin forskjellene være mellom overnevnte 3rd party/ direkte?
Om du selger mat til Rema og så selger de ditt produkt. Fremfor å ha ha eget gårdsutsalg.
Det gjør noe med profitten.
Helt ekstremt dette, glad jeg lærte med TR inn og ut. 130k på en dag i positiv retning har jeg ikke opplevd før
Noen kjente romfart selskaper de leverer til?
Ser de har hatt samarbeid med ESA allerede. (Siden 2014)
Veien til NASA og spacex må da være kortet ned betydelig med siste tids meldinger/kvalitetsstempel.
Fantastisk uke. Solgte du tegningsrettene?
Regnet du hva du ville tjent om du holdt de og innløste ift til å selge nå?
Jeg sitter på 50k tegningsretter og 10 k aksjer.
Men lurer virkelig på hva jeg skal gjøre.