Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Norsk Titanium AS - Småprat

Utopiske forventninger Aaleby? Det er sterke ord…Selv dobla jeg beholdningen på 1.2 tallet og er nå i pluss.

Utopiske forventninger når de samme påstandene gjentas fra alt for mange hold, at det er lagt klare føringer fra selskapets side ifbm Q1 om at wave 3 ville komme om et par måneder (altså any day), hvor kursen tilfeldigvis skyter i været i den samme tidsperioden. Kan bli lange måneder om man må vente til slutten av året, eventuelt tåle en ytterligere utsettelse.

Godt å høre at du traff blink :+1:

1 Like

Mest spennende nå er vel å vente etpar dager for å se hvem som har kjøpt.

At kursen skal bevege seg litt oppover det hadde jeg forventet men ikke før august-september alt etter Q2 info.

Når det er sagt, det kan jo også komme andre positive nyheter som ikke omhandler Airbus Wave 3 selvfølgelig.

2 Likes

Flere ordre av Airbus A350-900 som NTI leverer deler til :muscle:

Tigerstaden AS kjøper ser jeg

Da ser du mer enn meg…

NTI     TIGERSTADEN INVEST AS        Ny    1.500.000     0,2

Oslo (Infront TDN Direkt): Aksjonærendringer blant utvalgte investorer på Oslo Børs.

Endringene i aksjonærlistene med data hentet fra Infront og Euronext VPS vises i hovedsak tre dager etter at hendelsen har oppstått, såkalt T+2 dager. Endringene kan stamme fra ordinært kjøp eller salg, men også fra andre typer transaksjoner eller hendelser.

Kjøpte 1 mill aksjer for snart 2 måneder siden og fylte på med ytterligere 500k for ca en måned siden. Så at de kjøper som i nåtid er vel en sannhet med modifikasjoner. Men at de har kjøpt etter kollapsen er korrekt.

Norsk Titanium Expands Rapid Plasma Deposition® Application with Two New Customers

6 Likes

Deilig, nå koser vi oss :eggplant:

Lunken start 🫠

Synes du? Dette var da vel ikke så halv-gæ’rnt?

Mye vil ha mer :see_no_evil: Tigerstaden blir å leke seg fremover tenker jeg :sweat_smile:

Deilig å stige på melding og ikke bare grunnløs pump&dump. Greit volum også :slight_smile:

2 Likes

AFK på Shareville tenkte på noe jeg syntes var interessant:

«received a production order for Titanium parts used in high-temperature applications» - er dette første gang de leverer deler til høytemperatur-bruk?

Det tror jeg stemmer. Noen som vet om et moteksempel her?

Tipper dette er innfor nuclear som de har pratet om i tidligere kvartal og at dette er de kontraktene som egentlig skulle kommet i Q4 2024 som de hele tiden har sagt bare trengte formell godkjenning hos myndighetene. Trolig er ARR bidraget fra disse kontraktene lavt.

1 Like

ARR er nok lav, ja, men poenget mitt er at det er et interessant segment. Dersom NTIs produksjonsmetoder er klarert til å levere i kjernekraftindustrien, vil jo det også være et hyggelig, nytt og annerledes kvalitetsstempel for dem.

Du har muigens rett her, positiv melding uten tvil idag, men så lenge de ikke opplyser om mengde og beløp så tror jeg vi vaker rundt 2 ved Q2 med mindre det kommer andre nyheter innen den tid.

Hadde håpet på noe omkring Safran mens vi venter på utfallet av Wave3.

Spennende er det tross alt.

Denne er ikke interessant her.

3 Likes