Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nye Nordnet.no

Jeg er meget fornøyd med Pareto, de har god kundeservice.

Du kan jo bare få valutakonto, så veskler du ikke daglig.

Jeg hadde det en periode og det funket veldig bra. Beste tips er egentlig å bli kunde der, så ringer du dem og prater litt rundt priser. Dersom du har litt volum er det veldig enkelt å få til en deal du kan leve med.

Sender deg kontaktinformasjon på hvem du vil prate med der.

3 Likes

Prøver nå å legge inn en salgsordre med en pris som er vesentlige høyere (ca2x) enn gårsdagens sluttkurs.
Dette aksepteres ikke, og jeg får bare følgende melding:
avvist%20av%20markedsplassen
Er det sånn at Nordet kun aksepterer ordrer med salgspris som ligger ca <30% over gårsdagens sluttkurs… ?

1 Like

Ja, dette stemmer dessverre. Har opplevd det samme. Kontaktet Nordnet, og de bekrefter at det ligger en begrensning i deres systemer.

1 Like

Fikk løst det ved å legge inn en Stop Loss ordre med trigger noe over gjeldende kurs, med salgskurs der jeg ønsker å ha den

2 Likes

Flere som ikke får logget inn? :angry:

Funker helt fint

Vet du hvorfor Min portefølje viser forskjellige verdier i Infront kontra min portefølje på Paretosec webben?

svarer meg selv: Det er fordi datene kan hentes fra ulike kilder. Dette vil bli endre på ny web, som nå er i beta. Da vil det være samsvar i alle front-end systemer.

1 Like

Nordnet øker belåningsgrader:

image

image

image

image

image

image

image

Hvor fann du denne infoen?

1 Like

Takker.

Merkelig at eg ikkje har fått mail om dette.

Håper dette er klart snart.

Du kjøper en aksje med belåning via Nordnet…aksjen(selskapet)faller/går konkurs…

Hvordan ser renten ut etterpå da?

:chart_with_upwards_trend::money_with_wings::money_with_wings::face_with_hand_over_mouth:

Du driter deg ut,-de tjener penger…genialt :sweat_smile:

1 Like

Någon mer än jag som inte får uppdatert senaste handel i Nordnet appen när man trycker på snurrefixgrejen? Vart så över en vecka nu.
Skit irriterande.

Samme på web…

Vet ikke hvor lenge det har vært der men nice at de viser volumvektet snittpris nå:

image

2 Likes

Inte vart så jätte länge. Typ samtidigt som uppdatering slutade fungera i appen. Service.nu när det gäller att fixa fel hos Nordnet

Er ny hos nordnet og egentlig ganske fersk i gamet generelt. Lurte på om noen her kunne gi meg en forklaring på de forskjellige ordretypene?
“fill and kill”, “fill or kill”, “glidende stop loss”, “åpent volum/iceberg”?

Nesten så man ikke tror det er sant, litt sånn “You had One Job”

Fra Nordnet kundeservice:

Feil tilgjengelig saldo etter handler 03. januar

Hei.

Har du belåning på din ASK eller IKZ-konto og har gjort handler den 03.januar, har du mest sannsynlig feil tilgjengelig saldo på nettsiden for øyeblikket.

Vi jobber med å løse dette så raskt som mulig.
Ønsker du å vite tilgjengelig saldo eller å gjøre en handel uten tilgjengelig saldo så kan du ringe vårt meglerbord på 23 33 30 23 (tast 1).

Det vil ikke bli trukket renter for de som ligger overbelånt som følge av dette.

Vi beklager ulempen det medfører.

Hilsen Nordnet Kundeservice.

3 Likes

Ekspertenes aksjetips for 2020 med aksjetips fra Shareville

Er disse Shareville-medlemmene blitt forespurt, eller dukket de bare tilfeldigvis opp på denne listen? @Savepig

3 Likes