Bruker nordnet bare for å utføre handlene. Resten skjer i infront/tradingview. Valutahandel er ikke integrert i den nye masken, men ellers bruker jeg den.
Hvorfor skal det være så forbaska vanskelig å lage et godt brukergrensesnitt? Skulle tro de kjører brukertester osv??
Hvis du bruker Infront Terminal eller Web Trader, skal du kunne få lagt på tilgang til Nordnet integrasjon slik at du kan handle direkte fra dem. Må generere login og passord hos Nordnet, hvis du ikke har det.
Det har jeg lagt merke til også. Veldig rart.
Ellers så bestemte jeg meg for å gå over til det nye interfacet ganske tidlig, i og med at det kom til å bli sånn før eller senere likevel.
Gav det en sjanse, og er egentlig sånn passe fornøyd.
Takk :), har det, men bruker ofte mobilen
Testet de for en stund ( 1år+) og fant ut at jeg heller ville bruke netfonds + pareto Hvordan er den nå i forhold til f.eks nye nordnet ?
Ok. Finnes jo en Infront Mobile også, men må kanskje betale ekstra for det
Savner Netfonds. har ikke Sbanken noe som ligner? Synes Nordnet er altfor uoversiktlig og rotete. Var inne der å kikka nå.
Nei, men den er elendig.
Nordea bruker jeg kun for lav kurtasje på små handler. Resten minner meg om noe fra 2000. Og ikke som netfonds som faktisk fungerte bra.
Nordnet har problemer.
4 forsøk før eg fekk logget inn og når eg er inne går alt fryktelig seint.
Helt håpløst at de skal krasje hver gang det skjer noe stort i markedet.
Søppel
Noen som vet hva slags rettigheter man har når marketmaker ikke lar deg handle? Kjøper jo derivater av Nordnet, også får jeg ikke mulgihet til å selge før en time inn i dagen
Tipper du har 0 rettigheter. Du kunne evt ha ringt inn ordre.
Ja tipper egentlig det jeg også Kom ikke gjennom på tlf
Cash på Nordnet er forsikret. Trygt dersom konkurs. Link også.
Det gjorde heller ikke jeg,og får ikke ta ut penger når jeg prøvde det?
Fikk denne meldingen 09:36:
Hei,
Pengeoverføring som interne overføringer, uttak og innskudd er ustabilt for øyeblikket og utilgjengelig for enkelte kunder.
Vi jobber så raskt vi kan med å løse problemet. Beklager for de ulempene dette måtte medføre.
Hilsen Nordnet Kundeservice
Ser ut som det er i orden nå.Phu ble litt svett nå.