Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nyhet: DAGLIGE aksjonærlister 🥳

Dette må jeg undersøke, jeg tenker at det i utgangspunktet blir vanskelig siden jeg antar at man ikke har lovfestet rett til innsyn i disse på lik linje med aksjonærlister :slight_smile:

2 Likes

Kommer det noen lister på mail idag?

Ser ut som noen ikke har fått i dag, beklager det. Er nok rampenissen som har vært på ferde.

Kommer det noen lister og oppdateringer idag?

Listene er på plass, last siden på nytt hvis de ikke vises :slightly_smiling_face:

Jeg har ihvertfall ikke fått tradiglister som jeg abonnerer på å få på mail? Og har gått inn manuelt å sjekket på noen av de jeg følger så det er tradet i de.

Det ser ut som det har skjedd noe med mailen i dag, beklager det.

Kommer det noen lister på mail idag?

Ser ut som den er forsinket i dag også. Beklager! Jeg følger opp dette med utvikleren min.

1 Like

VPS hadde problemer med listene sine i dag som gjorde at de fullstendige listene (ikke topp 50) ble levert ca. 2 timer forsinket. Vi sender ut varselet når listene er helt klare, så da fikk vi dessverre ikke sendt før ca. 9:30 i dag.

Er det problemer med handelsoversikt i aksjonærlistene i dag?
Jeg ser f.eks ingenting i NOM.

Håper det dukker opp data snart, for det har vært mye mystisk handling i det siste jeg trenger å vite mer om

1 Like

Har samme problemet i Infront.

Betyr det at problemet ligger hos VPS og ikke nødvendigvis hos TekInvenstor ?

Tror ikke det ligger hos tek. Men har må nesten noen moderatorer eller administratorer uttale seg - fordi jeg bare tror.

Du har rimelig rett.

Tek bare viser listene som kommer fra VPS hver morgen.

2 Likes

Er det feil, eller var det listene som kom på nyttårsaften som egentlig skulle kommet idag?
På julaften fikk vi ingen lister

Vil tru at det som kom på nyttår er det som burde ha kome igår.

Jeg leverer det vi får fra VPS, det hender de har problemer så listene kommer senere enn vanlig men jeg har ikke hørt noe fra de om problemer (enda)

1 Like

Hei, er det fortsatt problemer her? Får ikke aksjonærlisten på mine “kandidater” på morgenkvisten;)

1 Like

Vet ikke hvordan det er her på tek, men infront måtte jeg velge 31.12 for å få siste registrerte handler. Normalt hentes data på en annen måte - slik jeg gjør det i alle fall. Ser også at det i infront er noen feil når det gjelder å sette data (kjøp og salg) i sammenheng med historikk. Vil tro noe av dette er overførbart til tek sine lister ettersom dataen blir hentet fra samme kilde.