Hvilken biotekverden lever du i? Som det gjelder for PCI Biotech, Moderna, AstraZeneca, BioNTech og alle andre biotekselskap gjelder det blant annet disse punkter:
- Det er regulatoriske myndigheter som EMA og FDA som gir privilegier og INGEN andre med håp om å bruke eget brevark for denne jobb
. Det er gitt ODD og pivotal fase (avsluttende fase) med to ben (randomisert) basert på data og facts. Det er også gitt mulighet for AA basert på interim
resultater.
2.Universitet i Leiden ved van der Burgh har undersøkt og sett på fimaVacc fase 1 studiet og gjort analyse. Denne org blir sett på som en av de beste innen feltet.
3 Har du sett hvilke personer som sitter i styret, advisory board og ansatte? Ikke lettvektere!
4 De forskningssamarbeid PCI Biotech har med flere biotekselskap (og noen vart i 4-5 år) hvor andre part står for tilnærmet all kostnad ville aldri kommet i stand om teknologien ikke var interessant.
5 Bekreftelsen om forskningssamarbeid med Big pharma, AstraZeneca, ble annonsert i nov 2019.
6 Det finnes også en mengde artikler med PCI Biotech sin teknologi. Data og facts. Stort sett universitet brevark.
7 Fimachem (RELEASE) og data ble vel journal i Lancet?!
8 Arctic sec følger selskapet og har analyse, kursmål 84-86kr (tilnærmet all tillagt verdi på RELEASE studien). Analytiker har blant annet jobbet i AstraZeneca?
9 Det finnes omfattende data, stats og facts i eg siste prospekt.
Altså flere muligheter å finne fakta hvis en virkelig er interessert i det. Men det var det da😅
Jeg ville ALDRI investert i et selskap om jeg ikke hadde tillit til ansatte, ledelse eller styret. Deretter vurdert om jeg hadde tro på tjenesten eller produktet. Det virker som du ikke har tillit til det. Da ville jeg solgt. Og hvorfor tror noen det er gratis lunch. Tror virkelig noen det er mulig i biotek som eksempel med Biotec pharmacon som har steget over 1000% på 1 år uten å være villig til å ta stor risiko for å kunne få en mulig enorm oppside? No free lunch! En må gjøre egne vurderinger.
En uke til kvartalspresentasjon! Alltid interessant.