Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Juryen er fortsatt ute slik jeg ser det.

2 Likes

Har ikke fulgt med i det siste. Har vi fått konkret svar på hvorfor AstraZeneca droppet avtalen med PCIB?

1 Like

Nei, det tror jeg ikke. Vil tro det eneste vi får er noen små hint nå og da, om de kommer tilbake en gang og det blir en avtale er vel eneste scenarioet jeg kan se vi vil få ett klart svar, men mulig jeg tar feil.

2 Likes

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-149-mixdown

Fra ca. 25 min.

3 Likes

«On Wednesday, February 10, 2021 at 13:10pm (CET), Dr. Anders Høgset, CSO, will present an overview of PCI Biotech’s proprietary platform technology, focusing on the delivery of RNA molecules, including the most recent data on the use of the fima NAc delivery technology in the exciting field of RNA based therapies.»

‘‘Including the most recent data…’’ kan vi forvente Høgset presenterer tilgjengelig topp linje data fra alle samarbeidene innenfor NAc ? Tenker det vi får servert blir ganske spektakulært

24 Likes

Fortsatt interessant å skimte til mRNA dealer og hvilke verdier som finnes i mRNA teknologi dersom noen bestemmer seg for samarbeid eller avtaler . :pray:

Og kontorstol sin ypperlige oversikt over teknologien

Og løfter denne fra Bra Britt, interessant med tanke på RELEASE :crossed_fingers:

6 Likes

Spennende dag i morgen å tirsdag før presentasjonen nå på onsdag medinvestorer. Det var noen tøffe tak i 2020, men har sittet hele veien kun for GGK, så sett bort ifra Release forventer jeg gode dataslipp fra reisen med AZ til uken. Fryktelig spent på vacc å eventuelt partner/ videre gang. Absolutt ingen tro på emisjon selv om «vi» kan sette en på 10% Heller ikke lenge til 7/5. For egen investering regner jeg med at mye å meget er klart innen den tid. Bare å holde godt fast på papirene våres. «Løkke T»

15 Likes

Forsiktig optimist, men klok av skade så er jeg klar for fullstendig trynings.

5 Likes

:joy: Hold ure horses now mister. Får flashbacks atter en gang;)

3 Likes

Viktig å ha LCYs betenkninger i mente. Husk at det er lett å brenne fingrene unødig.
Så får vi se på onsdag :+1:

2 Likes

Jeg var vel ikke SÅ kritisk. :grimacing:

Ble litt brent i høst, og det er vel flere postere her som kan virke litt bipolare innimellom. Håper på det beste men prøver å være forberedt på det verste, samtidig som jeg prøver å tenke så objektivt som mulig. Ikke alltid lett. :upside_down_face:

7 Likes

På tide med en spørreundersøkelse igjen?

Har du FOMO?

  • Ja!!
  • Ja
  • Nei, er fullastet

0 stemmegivere

1 Like

Du må legge til et alternativ som bare sier nei…
Det er ikke snakk om å sitte fullastet i PCIB en gang til, det holdt med en gang.

6 Likes

Riktig tenkt LCY.
Ingen kan garantere noe, alle positive skriverier de siste uker - Var på samme nivå, både ett og to år tilbake…

Kansje de lykkes nå, eller emisjonen sitter innen kort tid…
Jeg selv har aksjer, men med et mer kritisk syn enn tidligere :blush:
Tvi tvi…

2 Likes

Var lett å bli revet med litt i Mai/Juni ja, er relativt fersk med aksjer men føler jeg har lært litt i raskeste laget, selv om en egentlig vet att forum kan bli litt ekko-kamre er det vanskelig å ikke la seg påvirke overhodet.
Håper det går i pluss snart for alle her inne, kan ta tid for flere men tror vi er der til slutt. :slightly_smiling_face:

1 Like

Det går like fort opp som ned i denne sektoren
Aldri sitt på så mye at du ikke tåler en nedtur.
For det er da du skal kjøpe mer GITT at du fortsatt har troa på selskapet
Store endringer styres av og til eller alltid av panikk når det ikke er så små volum som avgjør
Krasj - kursen gruses - «alle» skal ut og det med en gang :joy:. Faller altfor mye gitt at du ikke kommer ut med en gang
Opptur - ville nyheter - alle skal bli millionærer eller milliardærer og kjøper som gale sjømenn. De siste som kommer kan måtte sitte en stund for å få avkastning.

Kjøp x askjer du føler deg tilfreds med å sitte med en lengre periode. Så kjøper en på nedturene og selger tilsvarende på oppturer.
Uanz tilfelle - ikke få panikk!tenk før en handler. Er altfor mange sauer(de som følger strømmen) som aldri får glede av noe som følge av at de hopper av for sent og på like sent.

3 Likes

Uanset hva onsdag bringer er det jo bare og holde på sine aktier - det er jo ikke sidste gang den vil op over og jo flere som har tilliden jo mindre bliver faldet.
Jeg tror nu stadig på det her blot er spekulation, der skal nok komme noget guf onsdag.

6 Likes

Minutt for minutt, 30➡️40

3 Likes

Bryter den over 36 så har vi vel samme galskapen gående igjen.

Først og fremst var det veldig bullish at den closet over 30 sist fredag. Ny close over 30 nå til helgen, så kan man sette to streker under svaret.

10 Likes

Den vil vel forhåpentligvis stige, eller hvertfall holde samme nivå frem mot konferansen på onsdag. Ser vi 36-38 før onsdag?