Det har jeg skjønt for lenge siden at du mener!
Det kan lett kontres med å si at ingen ville hverken tilføre midler eller tiltro til mRNA teknologi mor i tiår. PLUTSELIG skulle alle ha teknologien og denne novel teknologien ble verdsatt til billions usd.
Til info er PCI Biotech en novel teknologi plattform (som sikkert vites ) som like gjerne KAN bli gigantisk innenfor et bredt spekter av formål og indikasjoner. Tilsvarende som novel mRNA i tiår før enormt gjennombrudd
Det å være bombastisk er oppskrift på suksess . Akkurat som da Genmab brukte perioden ved IPO på 250kr i år 2000 til 26kr kurs i 2011 på results som grunnlag for 100 gangeren i kursutvikling fra 2011 til 2020! (Mye besservissere på kurs 26kr og negativitet og 100 gangeren ble fasit
McKinsey hadde vel presentasjon i Paris for sine store kunder og proklamerte at world wide web var blaff
At det ikke enda er kommersielle avtaler har aldri betydd at eks mRNA ikke plutselig skulle få gjennombrudd, feilslutning for et sted måtte også mRNA eller Genmab begynne med sin første kommersielle avtale etter tiår med FoU. De startet ikke med gjennombrudd, men tiår med forskning, stayer og resultater. Fokus og utlede gjennombrudd fra novel teknologi er lite bombastisk
Jeg konsentrerer meg om fokus på ballen og resultater i PCIB teknologien. Alt annet er støy . Har aldri opplevet et case hvor bedre resultater eller løsninger enn standard teknologi i noe felt ikke har blitt suksess! TTT og mulig gjennombrudd helt plutselig. Slik er vel det virkelig liv. Og må de gode resultater oppnådd i PCIB teknologien fortsette
@Snoeffelen og @FiloD har dere en gut feeling på hvor ståa er i PCIB nu? Setter stor pris på eminente biotekeres take on it!
Kuriositet ved lavt volum er også nu å se når ca 4000 aksjer omsettes for opptil 25,32 så skal der rett før slutt omsettes 150 aksjer på 25,1