Hele selskapet og teknologien smulder bort. Det er egentlig der vi er akkurat nå.
Det er leeenge siden mange her begynte å bli kritisk til både ledelse og styret.
Men så er det mulighetene som ligger der godt gjemt en plass. Bestandig håp i et hengende snøre. Men ærlig talt så virker veien for comeback nå veldig vanskelig. Ikke bare må de erstatte CEO når alt er som svartest, de må også skaffe kapital i et vanskelig kapitalmarked på ekstremt lavt MCAP.
Og når først skippern forlater skuta så er det alltids en fare for at andre følger med.
Jeg har bestandig undret meg over spesielt de to største aksjonærene. Must og Myrlid. Var det bare fire and forget når de gikk inn eller bryr de seg i det hele tatt om hvor selskapet er på vei??
Selv om de er de to største eierne av selskapet så er de inne med en lav prosentsats av tilgjengelig kapital (i alle fall ved entry point). Har Must egentlig vært delaktig/tilstede på selskapets kvartalspresentasjoner?? Noen som vet?
Får dessverre dårligere og dårligere følelse for hele selskapet. Teknologien ser ut til å virke som bare det, men man evner bare ikke få realisert mulighetene. Dette er ikke bare et Covid problem. Egentlig begynner jeg å få en feeling for hele Radforsk. De er sikkert kjempegod på basalforskning men så stopper det der.
Sånn - dagens rant.
Nå håper jeg selskapet drar en kanin opp av hatten å beviser at jeg tar feil!