Hej Logdec
Tak for denne og helt ok at poste igen.
Selv om noget i tidernes morgen er postet - er en så lang, men uhyre god og meget væsentlig Patent ansøgning nok noget af det, nok en ting mange af os, der kunne være sprunget nemt hen over. (I al fald havde jeg ikke gennemgået denne…)
Der er rigtigt mange interessante beskrivelser i denne, også nogle der stiller lidt spørgsmål - og kunne godt lige tænke mig at fremhæve disse to punkter.
**"""Som beskrevet i eksemplene heri, er det utviklet en spesifikk protokoll der svært lave nivåer av fotosensibiliserende (omtrent 25 til 25 000 ganger lavere enn i standardprotokoller) blir brukt for å oppnå mRNA-levering. Så vidt vi vet er dette den første læren om vellykket (naken) mRNA-levering in vivo ved hjelp av en PCI-metode…"""
Syntes jeg på et tidspunkt havde læst noget omkring at PCIB havde visse udfordringer når der skulle sammenlignes resultater i In vitro og in vivo - er disse eksempler beskrevet her, første gang at PCI har bevist dette In Vivo…?
“”“Dermed blir ikke noe transfeksjonsmiddel eller bærer brukt. I denne forstand er mRNA som brukes naken, dvs. fri for tilknyttede molekyler som påvirker dets internalisering. Fotosensibiliserende middel som brukes med mRNA i fremgangsmåter beskrevet her, utgjør ikke en bærer eller transfeksjonsmiddel for mRNA.”""
Se må metoden vel blandt andet også have en ekstra stor påvirkning for evt. bivirkninger, ment således at de bliver meget mindre - eller er der eventuelle ANDRE ting der kan spille ind omkring bivirkninger ved brug af PCI metoden…?
Man må sige at hele denne del patentet du via teksten deler her Logdec - også set i forhold til at patentansøgningen indeholder hele 27 claims - i den grad viser at PCIB på INGEN måde, bare sidder tilbagelænet og venter på indrulling af realease, men i den grad arbejder med videreudvikling af PCI metoden - det giver en vis tryghed…