Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 1

Jeg har en mistanke om at de da burde ha + foran antall aksjer :grin:

Vi mennesker er forskjellige. Kommer ikke nyheter om cevira kan Q4 bli trist lesing.

Du kan vel kanskje ha rett i det Lego, men utplassering av scop gir ikke så mye penger i kassa til PHO. Det er vel mere brukshyppigheten som de fokusserer mest på å få opp nå som betyr mest for resultatet i Q4 og selvsagt flere nyheter fra cevira som har gått fremover i en hastighet som vi vel bare kunne drømme om.

Menneske og menneske, Voleon som har den eneste shorten over 0,5% er jo en A.I quant :stuck_out_tongue:

Vet ikke om denne er delt her før. Uansett en leseverdig artikkel om den trange fødselen forskning på lys hadde. Artikkelen er fra 2012, men Johan lever fortsatt. Kona døde av Als for noen år siden.
Artikkel

1 Like

Endelig skjer det noe i Canada.

Jeg klarer ikke si hvilke klinikker som er nye, men det har kommet 4 nye den siste uken.

Antallet er økt fra 9 til 12!

Et årvåkent medlem(i FB gruppen) har hjulpet meg slik at de nye er:

Health Sciences North (Sudbury, ON)

Centre universitaire de sante McGill (CUSM) - Glen Site (Montreal, QC)

Jewish General Hospital (Montreal, QC)

Ridge Meadows Hospital (Maple Ridge, BC)

Princess Margaret Cancer Centre (Toronto, ON) har gått UT.

Husker at DS fikk spm om progresjon eller mangel på det angående Canada på en presentasjon for en tid tilbake. Han svarte da at han var meget fornøyd med utviklingen der og det stusset jeg over, men den mannen ligger selvsagt noen hestehoder foran oss.

21 Likes

Han har jo også sikkert veldig stor kunnskap om hvordan det kanadiske systemet funker så han kan ha et mye mer informert syn på det, mens vi må basere oss på veldig enkle parametre.

http://www.biosyent.com/q3-20/2020BioSyentQ3FS.pdf

image

image

6 Likes

Slik så det ut før dagens endringer.

5 Likes

Utrolig stille her på PHO chatten. Må være at alle som følger PHO her har solgt seg ut. Det er jo synd har da gått glipp av den positive utviklingen i det siste. Har selv vektet meg ned litt i dag, avventer litt hva som skjer i US de neste dagene. På lengre sikt tror jeg at Asireris kommer til å kjøpe selskapet etter at de ser at Cevira virker. Det vet de før 3mnd.
Har tenkt at det er ulogisk at Asieris betaler mer i milepælutbetalinger og royalty en hva PHO er verdt. Nå har jeg begynt å tenke på at hvorfor kjøper ikke PHO Asieris, da kan de også bruke de å selge Cysview i China. Har dere synspunkter på det?

1 Like

Ny klinikk oppført på Cysview.
Atlantic Urology Clinics
823 82nd Parkway, Myrtle Beach, SC 2957

15 Likes

Sitter nå stille og rolig og zoomer ut til høsten 2018. Har tatt litt gevinst underveis men ellers tuter og går den :slight_smile: Veldig behagelig aksje å sitte i om man ser den lange trenden.

2 Likes

Afventer en større stigning og sidder ganske stille med mine aktier.
Jeg har lært af sidste gang jeg fandt en af de rigtige aktier men solgte alt for tidligt.
Måske sælger jeg en slat for at købe igen, hvis den stiger alt for hurtigt men da taler vi i 140-150 intervallet
Men ja sjovt nok at tråden ikke er mere aktiv, hvis man sammenligner med smertesøsteren som dagligt får kunstigt åndedræt.

1 Like

Har tenkt på det samme selv. Veldig stille sammenlignet med andre biotek aksjer. Og PHO er den som har prestert desidert best hvis man ser tilbake de siste 5 ukene.

Den har også hatt en lang konsollidering. Så potensialet ligger der for en betydelig oppgang hvis hele rangen får spille seg ut.

Men volum holder på å tørke ut. Gå inn på weekly og se volumutvikling. Men forventer en eller annen form for backing up test av bruddet på 102kr. Om det kommer nå eller vi får en siste push opp mot 120 merket en plass får vi bare avvente å se.

Men ser den gjorde et dypdykk inn i den store negative baren fra 24. feb i dag. Møtte nok litt supply der.

Men håper volumtørket fortsetter. Og det som kommer blir absorbert kjapt :slight_smile:

Er vel bare mindre å spekulere i her? Ikke så mange elementer å diskutere hele tiden

Fått dekket inn 120k aksjer nå:)

Har tenkt at det er ulogisk at Asieris betaler mer i milepælutbetalinger og royalty en hva PHO er verdt. Nå har jeg begynt å tenke på at hvorfor kjøper ikke PHO Asieris, da kan de også bruke de å selge Cysview i China. Har dere synspunkter på det?
Ser forresten ut for at det er kjøpere her i dag.

1 Like

Præcist dette er i min optik det vigtigste argument for at aktiekursen skal noget over de 135 i år, men jeg har selvfølgelig også en del aktier som præger min mening.

Med Jack Ma i ryggen er det vel større sannsynlighet for at Asieris kjøper Pho :wink:

1 Like

Jack er desverre opptatt i møter akkurat nå

2 Likes

Ja ser det men da kan Jack Ma komme inn på eiersiden i PHO, oppgjøret kan være i PHO aksjer