Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 1

Er det i dag vi skal begynne;
Bedre enn forventet, sÄ da synes jeg aksjekursen kan innkassere gÄrsdagens flotte Cevira-nyhet (hvor dommen var at ingen klarte Ä glede seg over den meldingen siden alt fokus var pÄ Hexvix-salget), pluss innkassere dagens fine salgs- og resultat-tall.

NÄr det tillÞp til stigning i aksjekursen blir det stoppet igjen med nedsalg bÄde i gÄr og i dag. Noen som skjÞnner hvem den ivrige selgeren er?

Vedkommende burde vĂŠrt tilsnakket :smiley:

1 Like

PÄ meg virker det Ä vÊre short selgere som driver kursen nedover og sÄ kjÞper lenger nede i boka. NÄr kjÞps siden er svak er det lett.
HÄper nÄ vÄre store eiere MS/Briarwood og SEB tar tak og fÄr slutt pÄ det.

Opp kr 3,30 siden dagens bunn da :grinning:

Omsetning nĂŠrmer seg MEDI’s. SĂ„ snart lĂžnnsomheten kommer etter ligger det an til sterk kursoppgang.
MEDI er priset til det dobbelte av PHO.

4 Likes

Godt poeng. Det er vel ogsÄ rimelig Ä anta at hvis photocure per nÄ hadde kuttet maksimalt med kostnader og ikke satset pÄ vekst kunne produsert samme overskudd som MEDI, pluss at vi har jokeren Cevira.

3 Likes

https://photocure.com/news/photocure-announces-the-publication-of-pre-clinical-study-results-supporting-the-anti-tumor-effect-of-hexaminolevulinate-with-blue-light-in-bladder-cancer-model-4196739

Abscopal effekt mulig ved bruk av BLC ?
Preklinisk studie antyder muligheten for at sÄ er tilfelle.

Spennende Ä se hva DS fÄr ut av dette ?

1 Like

Ja, veldig spennende dette. Pho har p.t. ingen planer for et videre klinisk studie msp fremtidig godkjenning.
Men dette kan vĂŠre attraktivt for andre BP-selskaper (hvilke?), og bidra til Ă„ trigge appetitt for oppkjĂžp av hele selskapet ila 2023.
Vi er jo alle klar over det massive «untapped potential» som allerede ligger i Pho. SÄ langt har det gÄtt laaang tid med Ä fÄ bygget grunnmuren i selskapet, men nÄ er vi der.

Blev en lÊngere tur end ventet men se det var ik sÄ svÊrt

Tja jeg vil da os heller ha prisen lÄ noget hÞjere men for den tÄlmodige bliver det ik noget problem.
Peaf har lÊnge sunget den sang og ja han har nogle pointer, men pÄ den anden side jeg vil heller hÞre DS snakke om kerneforrerningen frem for at love guld og grÞnne skove pÄ vejen af Kina.

Enig, cevira ligger ikke i DS sine hender. Det de kan jobbe med er Ă„ selge cysview/hexvix.

Personlig mener jeg skribenten “peaf” har skrevet sĂ„ mye rart og tullete om flere ulike aksjer i lĂžpet de siste Ă„rene at han neppe fortjener sĂŠrlig oppmerksomhet.

Gidder ikke kommentere innlegget “kreinh” gjengitt her bortsett fa Ă„ si at jeg er uenig i det meste.

4 Likes

Peaf roter veldig mye. Oppkonstruerer fakta og har forventninger pÄ feil grunnlag.

4 Likes

Peaf Þdelegger for seg selv pÄ HO, han roter rundt i sin gryte som det ikke er belegg for, han er forutinntatt og spinner for mye rundt direkte usannheter om Photocure sin ledelse og styre at det lille vettuge han har Ä komme med drukner fullstendig i vrÞvl.
Dessverre ingen respekt for han og uten tvil er han direkte Ärsak til at flere flinke skribenter rett og slett ikke gadd Ä bruke mer tid pÄ Pho trÄden pÄ HO

4 Likes

100% enig. Har blitt direkte dÄrlig av Ä lese innleggene hans. GÄr lÞs pÄ ledelse osv

3 Likes

hmmm Investtech har pyttet PHO pÄ hold seg unna


Photocure, som la frem sin kvartalsrapport onsdag denne uken, ligger i en fallende trendkanal pÄ mellomlang sikt og har utlÞst salgssignal fra en rektangelformasjon, ifÞlge LinlÞkken.

Skulle likt Ă„ sett den trendkanalen.

Pho har gÄtt sidelengs siden bunnen i januar.

Lad os se om 2 uger hvis tidsplanen holder sÄ kan de lave en ny analyse.

Kan vi slippe at du kopierer innlegg mellom Tekinvestor og Finansavisen, Kreinh?
Regner med de fleste finner fram til de forskjellige fora selv. Og sĂŠrlig peaf er det ingen grunn til Ă„ ta med inn hit.
Han har marginalisert PHO-forumet til Finansavisen med sin retthaverskhet, om han var interessert i meningsutvekling ville han nok tatt veien hit pÄ egen hÄnd, uten noens hjelp.

4 Likes