Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre
Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.
Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:
- @Savepig (101 likes)
- @Rodjer (64 likes)
- @myk (61 likes)
Resten av topp 10:
-
@rosk82 (57 likes)
-
@Hayen (44 likes)
-
@Snoeffelen (38 likes)
-
@kreinh (26 likes)
-
@Bingo123 (23 likes)
-
@Quadruple (22 likes)
-
@nordpolen (20 likes)
Gratulerer!
Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre
Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.
Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:
- @Rodjer (91 likes)
- @Savepig (90 likes)
- @rosk82 (64 likes)
Resten av topp 10:
-
@myk (57 likes)
-
@Hayen (55 likes)
-
@Snoeffelen (50 likes)
-
@Quadruple (21 likes)
-
@solskimm (21 likes)
-
@nordpolen (20 likes)
-
@Bingo123 (20 likes)
Gratulerer!
SEB solgte seg litt ned?
Ja ser det men skjønner det ikke for SEB til sammen har mye mer enn 5%. Det må være en konto som er redusert til 4,99%.
Photocure: CMS improves Medicare reimbursement for Blue Light Cystoscopy with Cysview and expands access in the surveillance setting
SEB over 5% igjen.
- @Rodjer (79 likes)
- @Snoeffelen (62 likes)
- @Hayen (59 likes)
[quote=“Hayen, post:6944, topic:18877”]
Resten av topp 10:
-
@myk (54 likes)
-
@Savepig (54 likes)
-
@rosk82 (38 likes)
-
@kreinh (36 likes)
-
@solskimm (28 likes)
-
@nordpolen (20 likes)
-
@Meisen (12 likes)
Gratulerer!
New Evidence: Positive Impact of Blue Light Cystoscopy on Recurrence in Bladder Cancer Presented at the Annual SUO Meeting
Oslo, Norway, 5th December 2022, Photocure ASA (OSE: PHO), The Bladder Cancer Company, announces its participation in the 7th Annual Nordic American Life Science Conference and in the DNB 13th Annual Healthcare conference in December 2022
https://photocure.com/news/bladder-cancer-new-meta-analysis-98
Bladder Cancer: New Meta-analysis
Oslo, Norway, December 15, 2022: Photocure ASA (OSE: PHO), the Bladder Cancer Company, announces that a new meta-analysis was published earlier this month in “Photodiagnosis and Photodynamic Therapy”. The Analysis entitled “Comparison of hexaminolevulinate (HAL)-guided versus white light transurethral resection for NMIBC: A systematic review and meta-analysis of randomized controlled trial” evaluated recurrence, recurrence-free survival and progression.
Several Meta-analyses prior to the present one included studies and trials on HAL and 5-ALA. (See Cochrane Analysis from December 2021: New Cochrane review on blue versus white light for transurethral resection of non-muscle invasive bladder cancer confirms beneficial effect of using blue light on risk of disease recurrence and progression). The new meta-analysis features HAL studies only, includes 2,775 patients and looks at both short and long-term outcomes. The analysis shows favorable outcomes on recurrence, recurrence free survival and progression for blue light (HAL-guided) cystoscopy compared to white light cystoscopy.