Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 1

Ja, som jeg skrev vet jeg at sensitiviteten Þker, men det virkelig store er jo hvis overlevelsen Þker ogsÄ :slight_smile:

Under kvartals presentasjonene savner jeg en mer medisinsk utlegging av mulighetene og fordelene med Hexvix og blÄlys, med hvilke tester av denne kombinasjonen som er pÄ gang og tidsperspektiv. (Tenker fÞrst og fremst pÄ terapeutisk effekt). Slik at almenheten fÄr muligheten til Ä skjÞnne at veien mot SOC ikke er et spÞrsmÄl om det blir SOC men nÄr.
Jeg vil ogsÄ legge til at Cevira er veldig under kommunisert. Her ligger det store fremtidige inntekter


1 Like

Ser ut som det hjalp med mitt innlegg. Skvatt opp i 98 etterpÄ. :sweat_smile:

SĂ„ bliv ved med at skrive indtil vi rammer 300 :heart:

Apropos terapeutisk effekt tar jeg frem denne igjen.

Antitumor Effect and Induced Immune Response Following Exposure of Hexaminolevulinate and Blue Light in Combination with Checkpoint Inhibitor in an Orthotopic Model of Rat Bladder Cancer

https://photocure.com/news/photocure-announces-the-publication-of-pre-clinical-study-results-supporting-the-anti-tumor-effect-of-hexaminolevulinate-with-blue-light-in-bladder-cancer-model-4196739

Da er det ikke lenge til 6. sep. og lansering of the new KARL STORZ
IMAGE1 S Saphira systemet. FÄr vi en pressemelding fra PHO eller mÄ vi vente til presentasjonen fra KS?

Hvor har de bekreftet at det skal skje 6.september ?

Se lenger oppe i et svar fra Savepig for 4 dager siden, fÄr ikke kopiert den her.
Har sent en mail til Erik Dahl og spurt om Ä fÄ det bekreftet.

1 Like

Fra samme arrangement som postet over her:

image

image

Og fra tilsvarende i Europa:

image

3 Likes

image

Noe upraktisk stĂžrrelse, eller?

1 Like

NÄ kan man ogsÄ be om pris:

https://www.karlstorz.com/de/en/search.htm?cat=1000161022

MÄ si jeg har hvilepuls pÄ at KS jobber jevnt og trutt med Ä fÄ dette ut til markedet.

Ja og det virker riktig med 6. sep. som lanserings dato alle tilbake fra ferie og har hatt en uke eller to Ä komme igang igjen etter ferien. Dette ble jo lagt ut 28. juni skjÞnner jeg det riktig, sÄ PHO har vel lagt pÄ en sikkerhetsmargin med Ä si slutten av september.

1 Like

Det gÄr store poster i PHO sÄ det er mulig Ä komme seg ut for de som har mistet troen pÄ selskapet. Det gikk en post pÄ 58000 aksjer.
Ikke et ord fra PHO om lansering.

Myk, take it easy. Pho kommer med oppdatering in due course. Forsinkelsen, som er varslet til slutten av september, skyldes en single komponent som ble levert utenfor spec. Ikke noe annet. Nye, godkjente komponenter til regulÊr produksjon forventes Ä vÊre pÄ plass ila kort tid. Deretter vil det bli produsert skop i hÞyt tempo, med mulighet for Ä levere 2-3 skop pr dag.
Ikke noe Ä stresse med, dette altsÄ .

2 Likes

Flott takk

Forventningene er til Ă„ ta og fĂžle pÄ 
Bare sorgen om dagen :rage:

Ja kjÞperne er totalt fravÊrende. AngÄende lansering av de nye scopene er det uheldig at det eksisterer ulike datoer, en fra KS og en fra PHO pÄ 6. sep. og slutten av Q3. Hadde hjulpet Ä fÄ det ryddet av veien.

I beste fall kan PHO vÊre en meget god «mot strÞmmen» aksje
Uansett resesjon, krakk og det som verre er sÄ vil jo cystoskopi bli utfÞrt
Men da mÄ de jo fÄ lansert nytt skope
og sÄ mÄ de levere vekst

1 Like

Ja det blir en ny tid etter de nye scopene er pÄ plass, utskiftningen gÄr raskt, slaget tar av og bruker frekvensen dobler seg fra en gang bruk i uken til to.

HÄper ikke det er noe krÞll pÄ gang. At kursen gÄr nedover pÄ det nivÄet vi er pÄ nÄ er ikke bra