Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 2

Robotene jobber hardt nÄ  MĂ„ da vĂŠre mulig Ă„ finne en bunn snart.

Har kjÞpt i dag i troen pÄ at bunnen var i gÄr.

6 Likes

JPM slipper ikke grepet


Nei vi ser nok 50 tallet til uka

Chartet under er riktignok ukentlig view men jeg er ikke helt uenig med @Bingo123 sin spÄdom (kanskje ikke at det skjer allerede til uken dog, men ikke umulig slik utviklingen har vÊrt siste 2 ukene
).

Vi er nÄ (volummessig) litt i ingenmannsland og neste naturlige stÞtte gÄr et sted mellom 50 og 58. Blir ikke sjokkert om vi skulle komme dit fÞr det snur. Men vi er samtidig pÄ ekstremt oversolgt nivÄ sÄ det nÊrmer seg en eller annen reaksjon opp.

Bevegelsen ned siden feilet test pÄ Ä bryte over MA100 med pÄfÞlgende brudd ned gjennom MA200 har ikke skjedd pÄ noe oppsiktsvekkende volum noe som i mine Þyne svekker hele bevegelsen ned. Men de som grinder denne nedover fÄr holde pÄ relativt uforstyrret slik det er akkurat nÄ.

1 Like

Jeg sa fÞrst 70 tallet og sÄ 60 tallet. Og nÄ sier jeg 50 tallet. Det er jo en ganske klar retning her

Retningen nÄ er 0,-

Det betyr jo ikke at den skal dit

5 Likes

Det betyr jo at du egentlig ikke har peiling men bare gjetter deg videre nedover.

HÄper folk her nÄ virkelig kjenner sin besÞkelsestid - en mer rabattert aksje skal du lete lenge etter :slight_smile: Jeg kan iallfall snakke for meg selv


1 Like

Topp 20 aksjonĂŠrer akkumulerer hvertfall jevnt og trutt.

Selv hÄper jeg mer pÄ at alle aksjeeiere tviholder pÄ aksjene sine istedenfor Ä spille shorterne rett i hendene.

Dersom mange nok av oss kjÞper det de kan nÄ, kan det godt tenkes at vi kan ta innersvingen pÄ shorterne. Pho-caset er fundamentalt bunnsolid, og de fleste her har ment at kursen bÞr ligge nord for 100.
«Walk the talk «

Var ikke sÄ veldig interessant Ä gÄ inn med masse friske penger rett fÞr en helg nÄ, men chartet ser ekstremt bunnish ut.

Kan godt vĂŠre at de som kjĂžpte i dag traff planken

Market cap pÄ Photocure i dag er pÄ 1,7 mrd.
Cevira avtalen med Asieris alene har en verdi pÄ 2,6 mrd ved suksess med dagens dollar kurs
 NÄ er den priset til 0 fra analytikere :man_shrugging:

I tillegg har man Cysview/Hexvix som dem ogsÄ skal distribuere inn i det kinesiske markedet.

1 Like

Hvor mye utgjĂžr royalties av de 2,6 milliarder?

Det er uten royalties


This agreement provides Photocure with revenue potential from the development and global commercialization of Cevira in the range of USD 250 million including all payments and potential milestones, exclusive royalties of 10 to 20 per cent.

https://photocure.com/news/photocure-and-asieris-enter-into-a-global-licensing-deal-for-cevirar-with-up-to-usd-250-million-in-milestones-and-double-digit-royalties-3352772

2 Likes

Jeg har forsÞkt Ä lese den negative studien vi for litt siden ble oppmerksom pÄ (hvertfall jeg). Vanskelig Ä lese slike studier, men det er altsÄ en randomisert studie med vel 500 pasienter som jo ikke er en liten studie. Blc viste tendens til mindre risiko for tilbakefall innledningsvis, men dette jevnet seg ut etter som tiden gikk og det kan nesten se ut som wlc er noe bedre. Det interessante er at slik jeg forstÄr brukte man kun blc ved fÞrste turbt, overvÄkning ble hos alle (begge gruppene) gjort med kun wlc, slik jeg leser hvertfall!

4 Likes

Det er merkelige greier, det gir jo ingen mening mtp. alt annet vi har blitt presentert.

Ser en pÄ volum siden q4 har ikke det vÊrt allverden tatt i betrakning det store falle. Ikke usannsynlig at det er samme aksje som blir solgt flere ganger sÄ det reelle volumet er sannsynligvis en god del lavere. Regner med at det blir mye stÞrre volumer nÄr den en gang snur, hvor langt ned skal vi?

1 Like