Kommer det vel en emisjon nå på toppen av det hele 
- Full CMS/Medicare reimbursement er mål
- estimert i avtalen: innen 2028–2029
Tøm og røm som gjelder i morgen nå da?
Ikke nødvendigvis. Det ventes royalties fra Kina og milestone payments.
Jeg går mot strømmen og sier dette slettes ikke ser så ille ut, og jeg tror det blir bra med inntekter fra det.
Konseptet syns jeg er knallbra, og de fikk vel ikke FDA breakhtrough device designation heeeelt uten grunn i Februar.
Loggfører dato på innlegg og drar det frem igjen om 18mnd med en aldri så liten “hva sa jeg” 
I slike anledninger hvor det føles godt å sitte i et selskap med en ledelse som kan kunsten å vokse gjennom oppkjøp (Xplora) vs et Photocure som oppfører seg som en nyrik på frenetisk jakt etter muligheter til å brenne penger.
Noen ønsker at udvikle selskabet for at tjene flere penge. Andre ønsker at avvikle selskabet for at spare penge så der blir lift til udbytte. Men i lengende blir det vanskelig at få nye investorer til at investere/presse aksjekursen op i et selskab som er under afvikling.
Årene går, og den eneste stimulans til aksjonærene er å bli stadig mer langsiktig…
I mellomtiden sikres jobben til administrasjon og salgskorps, bare avbrutt av nye opsjoner.
De som skal eller kommer til å grine mest (bare vent) over dette bør spørre seg selv hvorfor de er/var investert i et selskap som gjør akkurat det de har sagt i strategien sin: expand Photocure’s position across
the bladder cancer care continuum. 
Bare å holde tråden dempet og vente på hvordan Cevira rulles ut i Kina.
Synergien vil kunne være gunstig hvis man klarer å få til en forretningsmodell der man “overbeviser” flere pasienter til å utføre blålys (som er den beste metoden “som man må ha for å være sikker”), når man først har skremt dem med at urinprøven viser at de kan ha kreft.
Melding om oppkjøp kommer ikke som noen overraskelse. Kanskje bare litt tidligere enn ventet. Og ingen grunn til å skulle betale ut et utbytte nå.
Photocure will host a conference call on June 5, 2026 at 11.00 CEST to discuss the transaction
Ja, dette er planen til selskapet. Flere bein å stå på. Men kursen går vel ned imorra siden det er oppkjøp av et selskap som går i minus, og siden man nå kan glemme utbytte med det første.
Blir vel ikke lenge før vi får melding om lisensiering til Asieris da på Vesica produkt for Asia?
Det burde vel være en obvious ting å gjøre siden de nå eier hele selskapet og jobber med Asieris fra før.
Mulig, tror det kursmessig har lite å si. Blir kanskje en dupp. Analytikerne vil vel være positive.
Er forsåvidt ikke så spent eller håpefull lenger på innkallingen til AGM og sakene som var velbegrunnet og fremsatt at skulle stemmes over der.
Tilbakekjøpsprogrammet er skylt ned i dass og kostnadskontroll for å skape lønnsom drift ligeså.
Moderasjon rundt lønn og strengere krav for å oppnå bonusmillioner og aksjeopsjoner hadde jeg ikke stor tro til at ville bli rørt uansett hvor vel begrunnet det var.
Her skal det brukes cash i årene framover.
Men finansieringen er på plass.
Photocure har penger på bok til å betale ut første del. Resten er avhengig av milepæler. Som er såpass ut i tid at vi har ganske god track på hvordan det går i Kina. Pengene fra Kina kommer ikke inn på bok i regnskapet før i Q2.
Og som jeg har nevnt flere ganger tidligere. Dette faller rett inn i salgskorpset deres som enda en ting dem kan selge, og dermed bedre marginene.
Der kom den. Photocure blir offisielt the bladder cancer company.
Dette vil også øke en eventuell pris på Photocure, hvis et oppkjøp skulle blitt aktuelt.
Hexvix/Cysview
Cevira
Og nå:
AssureMDx
Legg på skop med Wolf, og et AI verktøy for bruk med Cysview.
Synes dette ser meget potent ut!
Ikke er det behov for emisjoner for å utføre dette heller.
Var ikke prisen lav? Sett opp mot hvor langt de har kommet, og potensielle inntekter på det her?
Kanskje det bare er jeg som er over snittet positiv til produktet 
Legger inn 2 poster jeg kom med litt tidligere i tråden.
blir det buy the dip de neste dagene?