Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Politikk 2

Jeg tror at mange av de som valgte å ikke påta seg koronavaksinen er pga. manglende data om langtidsbivirkninger. Har vært svært mange tilfeller hvor godkjente FDA-medikamenter plutselig blir tilbaketrukket etter å ha vært i markedet i 5-10 år pga. alvorlige bivirkninger som ikke har vært kjent før. Massives av anti-acne medisiner bl.a.

Som du sa, alle medisiner ødelegger kroppen på en eller annen måte.

Jeg synes i tillegg at det blir alt for naivt å stemple alle som ikke tok koronavaksinen for “anti-vaxxere”. Unødvendig generalisering.

5 Likes

Det har vel heller ikke jeg påstått?

Jeg kan ta feil, men jeg er ganske sikker på at de straffene gjelder smugling over delstatslinjer. Og at det er noe helt annet når det gjelder smugling over selve grensen.

1 Like

Frem til noen kan vise en case hvor noen faktisk har fått 20-30år for å bli tatt med canabis olje ( som man putter i en vape). Så er den påstanden fortsatt usann.

Skjønner at noen har et stort USA hat, men komm ann.

Siden noen ikke skjønte poenget så er første demping utdelt.

4 Likes

Er bare noe jeg tilføyet.

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

4 Likes

Historieforståelse er viktig når vi skal vurdere “de slemme mot de gode”. Jævelskapen har en tendens til å vandre fra land til land og fra region til region.

Hva vil f.eks. fremtiden bringe, om republikanerne som nå er på vippen overtar i USA…?

Du trenger ikke slutte å spise, eller legge deg sulten uten kveldsmat, for å vise solidaritet med de som sulter i Afrika; det holder lenge at du gidder å ta deg bryet med å planlegge innkjøpene slik at du reduserer matsvinnet, men jeg forstår jo at dette bryter fullstendig med det du og enkelte andre definerer som basale menneskerettigheter.

2 Likes

Hvorfor ble innlegget til @Roc rapportert?

Er det galt å minne om historiske fakta på en tråd om politikk?

2 Likes

Mener å huske at fakta var uglesett her under korona…

1 Like

Jeg husker godt din rolle i de diskusjonene ja…

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

11 Likes

A total of 43,548 participants underwent randomization, of whom 43,448 received injections: 21,720 with BNT162b2 and 21,728 with placebo.

1 Like

Texas:

Mye rare lover rundt i verden. Det som kunne gi problemer i USA for en del år siden var “3 strikes” lover - dvs du ble tatt 3 ganger for forbrytelser, og tredje gangen kunne du få strenge straffer kun fordi det var 3. gangen du ble tatt. Noe som pressen ofte ikke nevnte var da at det normalt måtte være en felony.

Dette er fra 1995.

Men jeg mener at siste tiåret eller noe så har USA i stor grad gått vekk fra denne typen straffeutmåling. Uten at jeg vet lovverket i samtlige delstater i USA.

1 Like

Siden det er noe helt annet når man smugler over selve grensen (jeg regner med at du mener det vi andre kaller riksgrensen eller landegrense?) så kan du jo kanskje opplyse om oss hva det er, siden du mener det er noe helt annet? Eller er det likt opplegg med da du påstod at man fikk 30 år for cannabisolje? :rofl::rofl::rofl::rofl:

2 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

1 Like

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

5 Likes

Hvordan vet du det? Er bevisbyrden atter en gang på alle andre?

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

2 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

1 Like