Du er det du føler deg som, og er du uenig er du ett hatefullt og ondt mennesket som bør fengsles eller sendes på indoktrineringskurs inntil du angrer. I frihetens navn - fordi alle har rett til å være fri til å være den de føler de er uten å plages av andre.
Svært logisk og enkelt egentlig.
Jeg lurer dog litt på hvorfor ikke flere imamer og innvandrere generelt etterforskes for hatkriminalitet. Da det er min klare oppfatning at muslimer og innvandrere fra visse verdensdeler ikke er like tolerante overfor transpersoner og homoseksualitet som lovens bokstav krever at man skal være.
De krever ikke dødsstraff for homofili, da er det vel greit? Jeg er beroliget i hvert fall
Jeg vet dette er 5 år siden, så “alt er nok annerledes nå” men - bør vi ikke egentlig sende 2/3 av voksne pakistanere i fengsel fordi de mener homofili ikke er akseptabelt? Og hvordan tror man da holdninger til transpersoner er? Jeg føler vi har en jobb å gjøre her! Først, bygge ut fengsler så vi får kapasitet til å sette inn noen titusener ekstra. Deretter, GÅ TIL KRIG MOT DE HOMOFOBE osv … i toleransens navn?
Viktig å fronte at alle skal få lov til å være den de er, men - ikke si hva de mener - det må forbys. I frihetens navn.
Problemet er kanskje egentlig ikke at man etterforsker denne ene personen for å si noe. Problemet er muligens at man ikke etterforsker mange titusener av innvandrere og etterkommere av innvandrere og hiver de intolerante i fengsel fordi de har holdninger som vi virkelig ikke kan tolerere i 2022 i ett moderne og fritt og tolerant samfunn som Norge tross alt er
Ps: Poe’s Law.