Har ikke sagt dette. Har sagt at de klipper og limer så de får den historien de ønsker, og at vi ikke klarer å se hele contexten når de klipper sånn.
At de er populære og overbevisende sier jeg ikke noe i mot, og tar man klippene og det som blir sagt for god fisk er det dramatisk, spennende og engasjerende å se på. Førere sikkert til masse engasjement. Det betyr ikke at de framstiller saker/avsløringer riktig. Jeg har som hobby redigert videoer i snart 10 år. Jeg kunne fått hvem som helst til å si ting som kunne klippes til noe kritikkverdig. Om det så bare var å spille på ironi eller satire og få dem med på en sånn samtale, så klippe bort alt jeg sa og late som de sa det de sa seriøst. Det vanskelige er å få store navn til en situasjon hvor de slapper av og har en “lett” prat. Project Veritas bruker søte jenter med ledende spørsmål til å få folk til å skryte på seg ting og si ting de ønsker å høre i skjul av å være på date osv. Er lite kredibilitet i det en mann som ønsker å få seg noe sier på første date til en person han tror er en tilfeldig heit dame.
Anyways, “Ingen kommentar”= skyldig sånn de klipper det. En kommentar til noe helt annet kan ha vært klippet sammen med noe annet. Om man ønsker å bli forledet er Project Veritas supert for det.