Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Politikk 2

Høy suksess og bra nivå i ankomstfasen der.

7 Likes

Like intelligent som… forventet?

3 Likes

Dette er offtopic, hører hjemme i meme-tråden! :joy:

2 Likes

Stakkars folkevogna :rofl:

NAV har fjernet aktivitetsplikten ser det ut som

Saken hadde sannsynligvis vært gjenopptatt for lenge siden om det ikke hadde vært for et “mafiøst” miljø i Kristiansand og omegn uten respekt for de mest elementære rettstatlige prinsipper. Det er selvsagt ingen tilfeldighet at det ble underslått at Jan Helge Andersen var minst like mye “moduskandidat” som Kristiansen. Psykiateren som gjennom en årrekke stemplet Kristiansen heter


Politifolk fra Kristiansand har jobbet for “Stine Sofies Stiftelse”. Mye, om ikke det meste av disse “overtrampene” skyldes at folk flest har akseptert Ada Sofie Austegard som nærmest en slags overdommer med rett til å forfølge Kristiansen overalt for å hindre en mulig gjenopptakelse. Psykologen som behandlet Kristiansen gjennom ti år har jo også ment at han var uskyldig, for mer enn ti år siden. Så fikk han selvsagt både Austegard og et haleheng etter henne på nakken med tilsynssak. Men Austegard hørte vel også til dem som var helt ute av stand til den minste tvil om at Kristiansen ikke bare var skyldig, men at han var den aktive “demonen” - “moduskandidat” og at Andersen neppe hadde gjort noe slikt om han hadde vært alene. Politiet i Kristiansand har selvsagt også gjort Austegard en ekstrem “bjørnetjeneste” ved å underslå at også Andersen var en “moduskandidat” og en desto verre en. En dyktig løgner som fremsto som om han hadde uplettet rulleblad, og ble villedet, presset og truet av Kristiansen.

Du tenker på denne artikkelen her?

Nei, det er mye som stinker i denne saken her…

1 Like

Ser ikke bort fra den stiftelsen har hatt og lagt mye press i saken. Til og med ber de om besøksforbud etter løslatelse, hele opplegget med besøksforbud blir bare så dumt.

Ville stått respekt av dem hvis de hadde vært mer åpne om her kan det faktisk ha skjedd feil, antar de har hatt full innsikt i det meste av saken lenge før Kristiansen ble satt fri.

4 Likes

Som en erfaren gambler må også Putin beregne risk/reward

1 Like

«Denne situasjonen er jo helt uprovosert og unødvendig, og kun skapt av Russland selv, sier Friis»

«Eksperter» forsøker å gi inntrykk av at ting er svart/hvitt.

Hvorfor?

Det er vel flere som begynner å bli mektig lei av den åpenbare propagandaen vi fores med i disse dager?

9 Likes

Apropos justismord, som jeg så noen skrive om for et par dager siden… Jeg syns denne var interessant:

Evnt en kortere versjon på norsk:

1 Like
6 Likes

Hele surret med å slå sammen og så ta fra hverandre fylker og kommuner er så sinnsykt bortkasta tid. Her mener jeg først Høyre/Venstre og nå AP/SP kaster bort tid og penger. Jeg synes politikerne i Norge stort sett har vært flinke til å ikke bare angripe hverandres reformer, men heller funnet egne ting de mener burde bli bedre, men det ser dessverre ut til å være på hell. Litt bredere kompromisser før man bare kjører på fordi man har flertall er nok en god ide.

2 Likes

Angrep er det beste forsvar

4 Likes

Viktig å jobbe hardt mot fremtidig dårlig pressedekning. Skitten dame. få henne stemt bort!.

4 Likes

Jeg har vært borti journalister fra Aftenposten som har vært fullstendig uetiske, så man skal vokte seg litt for å uttale seg bombastisk. Og det sier jeg som en som i utgangspunktet ikke er noen fan av hverken partiet eller damen.

2 Likes

In other news så er verdens største podcast sporløst borte. Siste intervju var med en kar som heter Majiid Nawaz, som redegjorde for hvordan WEF skal implementere sin “Great Reset”, og hvordan social credit score skal rulles ut etterhvert.

Herregud, clown world materialiserer seg i lysets hastighet.

Stoler ikke ett sekkund på det som fremkommer i nyhetsbilde, gir meg bare tanker om masseødleggelsevåpene til Saddam Hussain som ble påstått han hadde. En vits fra ende til annen.

5 Likes