Ja, de eksponeres for alle angrep. Sikkert veldig mange forsøk vi ikke hører om også. Men jeg tenker som alltid, uten bevis er det vanskelig å dømme noen. Det er dessverre ikke sånn folkemengden tenker da, men synes vi begynner å nærme oss et mer rolig forhold til sånne angrep nå. Og kjendisene har funnet greie måter å takle det på i de fleste tilfeller.
Anyways, betimelig at det kommer når han akkurat har gjort det bra med sitt potisike gossip-program på Youtube. Målet virker jo å være å skade det showet. Jeg synes mye av det han sier der er ræl og han vinkler mye helt feil i forhold til fakta, veldig sånn “Jeg vet ikke, hva tror du? Hint hint” greier som Tucker Carlson og mange andre i populist-verdenen har gjort stor suksess med. Men han skal ha lov til å si det han mener på Youtube uansett om jeg synes det er dårlig/en negativ påvirkning. Er vel der en del ikke klarer å stoppe seg selv. Fakta er at folk elsker å se på sånne folk, siden de legger så mye følelser og energi i hovedsakelig kjedelige saker som ikke egentlig påvirker folks liv.