Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Politikk 3

Ingenting å se her, bare gå videre!

Lurer på om han mener dette også gjelder Biden.

Speaker Mike Johnson: “I believe that scripture, the Bible is very clear, that God is the one who raises up those in authority.”

1 Like

Hvem var det som i 2006 sa " Marriage Is Between a Man and a Woman, and states must respect that"?

Biden sa det for 17 år siden.

Artikkelen du linker til med Mike Johnson er 20 år gammel.

Og i motsetning til Biden, som har endret menig, så mener han fortsatt det samme etter 20 år. Fundamentalist?

Det stemmer ikke, i dag sier han

“I respect the rule of law and also genuinely love all people, regardless of their lifestyle choices,” he said. “This is not about the people themselves.”

Men det er altså greit når Biden for 17 år siden sier det, men ikke Mike Johnson for 20 år siden. Ganske standard hos raddiser det der…

Det er jo ikke det han sier i klippene jeg har lagt ut.

Ps. Er det ikke lenger mulig å legge ut link til kilder når man siterer?

Dette kan bli spennende og følge .

4 Likes

image

Bare å glede seg til dette.

5 Likes

Hva i svarte faen.
*Sliper høygaffelen :face_with_symbols_over_mouth:

3 Likes

Hva skal man tenke om dette engasjementet? Er det bare et eksempel på at han respekterer loven og genuint elsker alle, uavhengig av deres valg av livsstil?

Hvordan vil de homofile republikanerne som er valgt inn forholde seg til dette? Er det bare enda en kamel å svelge i håp om å bli gjenvalgt under MAGA-åket til Trump?

Vel, George Santos, som er åpent homofil, stemte på Mike Johnson som Speaker og det sier vel litt det også. At de har en del kristne verdier innenfor familien betyr ikke at han nødvendigvis praktiserer dette så hardt som media forsøker å framstille det som. Hvis man skal begynne å se på familiemedlemmer og sette inn en moralsk pekefinger der, bør du kanskje først og fremst se på sønnen til den sittende presidenten?

Det er lov å håpe at Mike Johnson kanskje gjør at vi endelig får se Joe Biden stilt for riksrett.
https://twitter.com/SpeakerJohnson/status/1718712177513607346

3 Likes

Morsomt at du bringer opp George Santos som eksempel.

[Rep. George Santos has the support of newly minted Republican Speaker Mike Johnson in his fight to avoid being booted from the House of Representatives — for now.](Rep. George Santos has support of new Speaker Mike Johnson in expulsion fight — for now)

Johnson sought to tie the question of expelling Santos to the narrow Republican edge in the House: “We have no margin for error.”

Det faktum at herr og fru Johnson sidestiller homofili og biseksualitet med dyresex og pedofili registrerer jeg at du ikke fant verdt å kommentere. Da tar jeg en Musk og sier “interesting!”

1 Like

Hvem er “vi” - deg og?

1 Like

Ok, koe og Morti - hvorfor ble du uggen (vendte tommelen ned) for det da Morti?

Denne artikkel om problemene med at stadig mer kraften skal komme fra fornybar, og uregulerbar energi, særlig vind, er særdeles lærerik og god.

Les og lær. Har dessuten notert meg navnet på Nettavisens usedvanlig dyktige journalist. En fryd å lese.

7 Likes

Å, det er faktisk ganske mange
image

På dette forumet er vel sikkert nivået litt sånn som det er i Norge ellers - Trump ville vel fått 10 prosents oppslutning ved valget i 2020 og 5 prosent ved valget i 2016 (hvis man ser på bare nordmenn, og dersom nordmenn hadde stemmerett i USA). Det sier vel kanskje mest om hvor lite opplyst nordmenn er, og hvor de leser nyhetene sine.

Er det ment som et svar til saken, eller hvor mange “dere” er?
Det er sikkert er ett par tynne saker mot Trump også, men å gå etter (dvs. via) en narkoman er vel snarere tragikomisk.

1 Like

Skjønner ikke helt hva du mener med det du skriver der for å være helt ærlig.

1 Like

Og jeg skjønte ikke helt hvor du heller ville (om det var meningsmålingen eller saken - derav spørsmålet), men jeg skjønner nå at det var meningsmålingen.

Meningsmålinger kan en slå hverandre “ihjel” med all den tid de viser hvor man står politisk og/eller hvem man vil stemme på. Jeg har mine tvil om de forteller så mye om hvor de (som får spørmålet) har satt seg inn i sak (eller hvor god sak anklager har). Dette uavhengig hvor en leser nyheter o.l.

Her er en meningsmåling der registrerte velgere har blitt spurt.

Når alt kommer til alt er det de uavhengige sine stemmer som kommer til å bli avgjørende - ikke de som allerede har bestemt seg uansett hva som måtte komme frem blant kandidaten(e) underveis.

1 Like