Mindre polariserende måte å kommunisere på.
Poenget mitt var bare å kommunisere litt mindre polariserende, det var bare det…
Mindre polariserende måte å kommunisere på.
Poenget mitt var bare å kommunisere litt mindre polariserende, det var bare det…
Hva har det med spørsmålet mitt å gjøre?
Alt.
Tror hen spurte om vaksinene…
Du sier du ønsker å kommunisere litt mindre polariserende, mitt enkle spørsmål nå følger mitt forrige, og er således: Hva er det du ønsker å kommunisere?
Idk floppen, small-talk as usual.
Intetsigende pjatt med andre ord.
Du kan kalle det det. Det omhandler et tema som berører oss alle… men, eg kan ikkje lære deg å hverken tenke, eller å forstå, så du får bare hoppe over det
@Floppen ser du ikke at Altiexiles er rimelig ironisk her?
Poenget hans er vel at det er lettere å få til noe samarbeid hvis man ikke ser på de med andre meninger som idiotiske fiender.
Hen henviste faktisk til vaksinegreiene, men samme det… idk what to say, det ene ligger tett opp til det andre på en måte… blir kveld på meg no, sov godt folkens, og floppen også
Noen ganger glimter du til med ironi.
Prata med niesen min i dag. Jeg er nå erklært persona non grata etter å ha kalt Hamas for terrorister.
Hvor vanskelig kan det være å svare på hva det er du ønsker å kommunisere?
Under et år siden sist: Regjeringen vil at den pønale effekten skal økes.
Svensken hadde rett: Norge er den siste Putinstaten. Jeg har sagt det før: Venstresiden i norsk politikk ligger nå med unntak av Rødt til høyre for moderate høyrepartier i mellomeuropa ( CDA/VVD). Bøter på over 10.000 kroner for helt vanlige forseelser er en kriminell undertrykkende handling, som gjør at troverdigheten til politikere er på Kelvin sitt absolutte nullpunkt. Dette er da i tillegg til alt vi blir ranet for av grådige aktører ( inkl.Staten selv).
Medianlønna er som sagt nå på nivå med mellomeuropa, mens kostnadsnivået og gigantskatt for vanlige lønnsmottagere er vanvittig høy. Og DERFOR øker fattigdommen i Norge som eneste land i EU.
Det finnes ingen venstreside i Norge ( utenom Rødt, som er et mikroparti).
kostnadsnivået og gigantskatt for vanlige lønnsmottagere er vanvittig høy
Og…
Det finnes ingen venstreside i Norge ( utenom Rødt, som er et mikroparti
syntax error
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
du ønsker å kommunisere?
Du får bare gå en uke tilbake i tid i tråden, lese absolutt alt, gjøre deg opp en mening, så kan vi som voksne diskutere for eller i mot, og eventuelt endre våre meninger (både du og meg) om det gir mening/er fornuftig, med den nye informasjonen eller vinklingen vi inntar
Eg kan vise deg hvor du skal se, men ikkje hva du skal se etter. Sa en gang en god lærer. Ref memetråden
Har man politisk støtte til byggingen, så tar det 5-7 år. Blir det politiske debatter og innblanding underveis kan det ta 8-11 år.
Rødt er dødt. Anyways, hvorfor begrense seg til et politisk dog tag? Vi er da såpass oppegående i dag at man ikke trenger å følge en idiologi, men ta inn alle fakta i hver enkeltsak og opptre så pragmatisk man kan utifra den sakens nyanser? Før hadde man ikke god tilgang på informasjon, det har vi nå.
Venstresiden i norsk politikk ligger nå med unntak av Rødt til høyre for moderate høyrepartier i mellomeuropa
Lol, du må jo være nærmest kommunist for å kunne påstå noe sånt. På en tradisjonell Høyre/venstre skala så er vel egentlig alt til Venstre for FrP Venstrepartier blitt. Inkl Høyre på mange områder.
Det finnes ingen venstreside i Norge ( utenom Rødt, som er et mikroparti).
Venstresiden i norsk politikk ligger nå med unntak av Rødt til høyre for moderate høyrepartier i mellomeuropa ( CDA/VVD)
Dette sier vel mest om det politiske landskapet i mellomeuropa eventuelt. Men du tar uansett feil