Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Politikk 3

Mindre polariserende måte å kommunisere på.

Poenget mitt var bare å kommunisere litt mindre polariserende, det var bare det… :blush:

Hva har det med spørsmålet mitt å gjøre?

Alt. :slightly_smiling_face:

Tror hen spurte om vaksinene…

Du sier du ønsker å kommunisere litt mindre polariserende, mitt enkle spørsmål nå følger mitt forrige, og er således: Hva er det du ønsker å kommunisere?

Idk floppen, small-talk as usual.

Intetsigende pjatt med andre ord.

1 Like

Du kan kalle det det. Det omhandler et tema som berører oss alle… men, eg kan ikkje lære deg å hverken tenke, eller å forstå, så du får bare hoppe over det :+1:

1 Like

@Floppen ser du ikke at Altiexiles er rimelig ironisk her? :crazy_face:

Poenget hans er vel at det er lettere å få til noe samarbeid hvis man ikke ser på de med andre meninger som idiotiske fiender.

8 Likes

Hen henviste faktisk til vaksinegreiene, men samme det… :grinning_face_with_smiling_eyes: idk what to say, det ene ligger tett opp til det andre på en måte… blir kveld på meg no, sov godt folkens, og floppen også :blush:

1 Like

Noen ganger glimter du til med ironi.

Prata med niesen min i dag. Jeg er nå erklært persona non grata etter å ha kalt Hamas for terrorister. :see_no_evil:

3 Likes

Hvor vanskelig kan det være å svare på hva det er du ønsker å kommunisere?

Svensken hadde rett: Norge er den siste Putinstaten. Jeg har sagt det før: Venstresiden i norsk politikk ligger nå med unntak av Rødt til høyre for moderate høyrepartier i mellomeuropa ( CDA/VVD). Bøter på over 10.000 kroner for helt vanlige forseelser er en kriminell undertrykkende handling, som gjør at troverdigheten til politikere er på Kelvin sitt absolutte nullpunkt. Dette er da i tillegg til alt vi blir ranet for av grådige aktører ( inkl.Staten selv).
Medianlønna er som sagt nå på nivå med mellomeuropa, mens kostnadsnivået og gigantskatt for vanlige lønnsmottagere er vanvittig høy. Og DERFOR øker fattigdommen i Norge som eneste land i EU.
Det finnes ingen venstreside i Norge ( utenom Rødt, som er et mikroparti).

Og…

syntax error

7 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Du får bare gå en uke tilbake i tid i tråden, lese absolutt alt, gjøre deg opp en mening, så kan vi som voksne diskutere for eller i mot, og eventuelt endre våre meninger (både du og meg) om det gir mening/er fornuftig, med den nye informasjonen eller vinklingen vi inntar :slightly_smiling_face:

Eg kan vise deg hvor du skal se, men ikkje hva du skal se etter. Sa en gang en god lærer. Ref memetråden

1 Like

Har man politisk støtte til byggingen, så tar det 5-7 år. Blir det politiske debatter og innblanding underveis kan det ta 8-11 år.

2 Likes

Rødt er dødt. Anyways, hvorfor begrense seg til et politisk dog tag? Vi er da såpass oppegående i dag at man ikke trenger å følge en idiologi, men ta inn alle fakta i hver enkeltsak og opptre så pragmatisk man kan utifra den sakens nyanser? Før hadde man ikke god tilgang på informasjon, det har vi nå.

6 Likes

Lol, du må jo være nærmest kommunist for å kunne påstå noe sånt. På en tradisjonell Høyre/venstre skala så er vel egentlig alt til Venstre for FrP Venstrepartier blitt. Inkl Høyre på mange områder.

Dette sier vel mest om det politiske landskapet i mellomeuropa eventuelt. Men du tar uansett feil

6 Likes