Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
Pauser tråden.
Gjør et siste forsøk på å åpne den fine tråden “Politikk 3”. Minner om kommentaren fra PDX:
Minner også om at kvinneguiden.no tilbyr et fremifrå tilbud til crazytråder.
Demokratiet bygges ned dag for dag…
Holy shit.
Dette betyr fort at vi ikkje har et demokrati i det hele tatt.
Det er kanskje å ta i. Men at dette vedtaket i Stortinget representerer en illiberal holding som svekker demokratiet, er åpenbart.
Du får trøste deg med den utpreget demokratiske, rettskaffne, sannferdige og sympatiske Trump.
Kom igjen rockpus, du kan bedre enn det der… det er sånn tråden blir stengt igjen…
Jaggu! Har allerede merket at skolen barna går på har mindre bruk av pad og mer bøker.
Hvis man alltid er 100% enig med dem som har regjeringsmakta i landet man bor, så lever man i verdens frieste land, enten landet het Deutsche Democratishe Republikk (DDR) eller DRC (Democratic Republikk of Korea), og enten Eric Honecker var “the man” eller "Kim Jung Un er det.
Og bor man i verdens frieste land så bor man i verdens beste demokrati. Så hva er problemet?
Bare go with the flow and you will be fine.
Hadde vi levd i en rettsstat så hadde de som brøt grunnloven, med smitteverntiltak under korona, blitt satt på straff. Istedet åpner Stortinget for tyranniske smitteverntiltak for å legitimere grunnlovsbruddene.
Er det bare Trump saker VG konstant retter seg selv etter at alle allerde har lest saken. Jeg ser det hele tiden siden jeg leser VG om kvelden.
Slike feil fra vg er ikke unikt for Trump-nytt, jeg tror ikke det er bevisst svartmaling av han, bare slurv. De har en egen liste med rettelsene, om du gidder er det mulig å anslå om Trumpsakene er mer eller mindre feilutsatt:
Du har kanskje rett for der var det utrolig mange rettelser! Trump rettelse druknet i alle de andre, men jeg har sett en del.
Det funker bra når en tar lsd og spiser sopp, da er det veien å gå, eg følger deg på det… men til ting som hører den vanlige hverdagslige realiteten til så må man sette skapet et sted for ikkje å bli p€lt i r*ven…
Jæla hippier hele gjengen… folk må ta seg litt i sammen…
Ok eg lar noen med mer integritet og fornuft ta stafettpinnen for menneskerettighetene,… dere finner meg i memetråden om det skulle være noe… peace out✌️
Ikke bare er det bakstreversk, men viser virkelig at ryggmargsrefleksen er at alt skal skattes ihjel