Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Presidentvalget USA 2024

De prøvde alt de kunne for å bli kvitt Trump. Nå er de glad bare de blir kvitt Biden :laughing:

4 Likes

Skal mye til for at den ruzziske spionen ikke vinner nå, dessverre.

Noterer meg at Fox nærmest hyller CNN for sin håndtering av debatten. Neppe tilfeldig, eller …

Fox News is suddenly a HUGE fan of CNN. Trace Gallagher, Kevin Corke, Lawrence Jones and Steve Doocy are big CNN fans now after the network’s handling of the presidential debate. It should be alarming when a propaganda network praises another news channel

Det stemmer det. Og det kan han takke det demokratiske partiet før. DMEs har fullt medvetet kjørt det her valget rett i dass.

2 Likes
2 Likes

Ligger det noe i dette tror dere ?

https://x.com/mouvement33/status/1808354813002109257

debunk ?

Gold Star mother Kelly Barnett on Trump: “I love him … you can tell he really cares … he’s an amazing man, an amazing person”

https://x.com/bennyjohnson/status/1808625515508519041?s=46&t=BMT81rulcF9qGjqL_LuXsA

2 Likes

Svar til spørsmålstegn. Ja, jeg tror Ruzzland har kontroll over Trump.

The Economist er ganske langt til venstre. Dette er egentelig deres nådestøt av Biden.

7 Likes
1 Like

Det taler også mot Trump’s kandidatur gitt alderen hans. Begge partiene bør få inn noen som er godt under 60år!

1 Like

Det vil de også. I 2026-2027.

Om du ikke tok poenget mitt så vil Trump være 82/83 som president, litt eldre enn Biden. Noe jeg mener er alt for gammelt som POTUS.

Trump er gammel, men heldigvis ikke like dement som Biden.

5 Likes

Ikke enda…

Så du mener den straffedømte løgnaktige narsissisten som er dømt for seksuelt overgrep og har et ordforråd på linje med en sjimpanse er mer oppegående til å være president ?

4 Likes

Yup! Dine ord, but still.

4 Likes

Dømt for seksuelt overgrep?

Roter du nå?

Du vet hva Trump faktisk er dømt for? ( som enda ikke er endelig fordi det skal ankes).

3 Likes

Du har denne ; “A jury found Donald Trump liable Tuesday for sexually abusing advice columnist E. Jean Carroll in 1996, awarding her $5 million

Så har du den nylige Stormy Daniels felony saken.

2 Likes

Har ikke anken blitt avvist?

2 Likes