Det er mulig at jeg har feil syn på hvilken status Trump hadde, da jeg også snakket om før i tiden, ikke nå. Det kan være at han har endret seg mye på den tiden, men jeg vil tro det kvinner finner minst attraktivt med han er personligheten, så jeg snakker ikke om utseende.
At du er dyktig i enkelte investeringer har jeg ingen som helst tvil om. Du har truffet mye bedre enn meg og er en mye flinkere investor. Men at din vurderingsevne innen investeringer er direkte overførbar til helt separate arenaer, samt forståelse for ting, er det absolutt ingenting automatikk i. På samme måte som jeg har sett at du har truffet en rekke ganger innen dine investeringer, har jeg også sett at du har bommet med dine uttalelser og tidvis har tankerekker med logiske brister (slik jeg ser det). Problemet er bare at du er veldig flink til å nevne når du har rett, men klager på at mottakeren misforstår hva du egentlig mente når du tar feil. Når du kombinerer det å aldri innrømme feil med å gjentatte ganger fronte egen «rasjonalitet» og fortreffelighet, minner det mer om en Aspergers-diagnose enn et objektivt syn på seg selv og egne evner.