Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Presidentvalget USA 2024

Ah… er det mulig :pensive:

Så det nå, her på denne live-streamen https://www.youtube.com/watch?v=-mvUkiILTqI

1 Like

5 Likes

Ha ha, morsomt bilde VG har valgt, med en mildt sagt overrasket Zelensky.
Tross at alle sikkert var sikre på at det ville glippe for Joe Biden, så så de kanskje ikke denne komme.
Under alle andre omstendigheter hadde dette vært en grov fornærmelse, men når demente onkel Joe er på besøk så kan man ikke annet å bare le med.

2 Likes

Selv med teleprompter så klarte han å gjøre en så monumental feil :man_facepalming: Må være utrolig demotiverende for ukrainske soldater å høre på :pensive:

Biden brukte manuskript på en teleprompter mens han hyllet Ukraina og lovet landet videre amerikansk støtte, også etter den dagen når krigen i Ukraina tar slutt.

– Kødder du?! Oi, oi, oi …

4 Likes

Måten vestlige medier (inkludert norske) har prøvd å gaslighte befolkningen til å tro at Trump er like surrete som Biden, kommer til å bli studert i akademia i mange årtier. Det er helt vilt. Vi har sett det her også i denne tråden at folk mener Trump er “like ille”, til tross for at vi har sannheten rett forran øynene våres.

6 Likes

Jeg har måtte tåle mye hets for å påstå noe annet :muscle::popcorn:

6 Likes

Markedet reagerer selvsagt umiddelbart og sender Biden ned på all-time low. Harris vs. Trump:

2 Likes

Macron
En slik forsnakkelse kan skje alle :man_shrugging::roll_eyes:

3 Likes

Det som er skikkelig funny er at når Biden introduserer Zelensky som Putin, så klapper alle som er tilstede, fordi de forventer at noe skal gå i ball, så blir det instant med glatting over, på refleks.
Folk burde jo gispet alle mann, og kvinner, eller hørt summing av overraskelse, men nei da, alle spiller med.

4 Likes

Altså, nå ruller ballen.

Biden kommer til å trekke seg / bli tvunget til å trekke seg før demokratenes Convention i slutten av august.

Er vanskelig å se noe annet utfall enn det.

Så er bare spørsmålet om han kommer til å støtte Harris’ kandidatur eller ender opp med å si Carter / Clinton / Palin / Mondale / McGovern / Wallace i stedet.

2 Likes

Lol, Macron er ferdig. Han gir stafettpinnen videre til venstresiden, inkludert kommunisten og Putinversteheren Mélenchon. Alt for å stoppe FN.

1 Like

Her er klippet

1 Like

Tror de kjenner han godt :laughing:

2 Likes

Selvsagt gjør han det. Hun er visepresident, svart og dame. Det er ganske mange stilpoeng.

1 Like

Flott start på talen til Biden nå. Meget bra levert

“Vice president Trump” Jesus christ…

Dette er bare trist.

5 Likes

Synes han står i det og svarer bra for seg jeg.

Er du uironisk nå? Han kalte nettopp visepresident Kamala Harris for “vice president Trump”?

EDIT: Han startet også 40min på overtid. Noen her som har sett filmen “Weekend at Bernie’s”?

tenor

EDIT 2: Nå snakker de helt serriøst om leggetid…

5 Likes

Virker som du bare er ute etter å ta han
Så en video fra 2008 og han mikset faktisk noen navn da også.
Jeg prøver å se på helheten og jeg synes han står bra i det. Men er enig i at han er for gammel til å være president
Spørsmålene fra journalistene er til dels lavmål og ganske flaue

2 Likes

På ingen måte. Jeg er utelukkende interessert i å lese det geopolitiske og makroøkonomiske bildet så godt som mulig. Det jeg ser er en “dead man walking”. Biden er ferdig.

1 Like