Du vil få det som du vil:
I løpet av kommende uke vil jeg be moderator permanent slette min brukerkonto, i tillegg til samtlige av mine innlegg med unntak av akkurat dette.
Etter attentatforsøket på Trump har det vært et ekstremt sterkt press her inne for å få denne tråden stengt. Det har gått fra flamebaiting, brigadering til regelrett jevnlig pinging av moderator.
Geopolitikk, å forstå hvordan man best kan posisjonere seg spesielt i ly av det kommende valget i USA, er ekstremt viktig for investorer, og følgelig valg av aksjer. Å påstå at dette er et “ikke aksje-relatert tema” er regelrett feil.
Jeg har vært aktiv her siden siden jeg opprettet kontoen 3. nov. 2017.
Jeg fortalte nylig en annen bruker via PM at jeg vurderte å kjøpe innsider-medlemskap, men ombestemte meg når @pdx valgte å gjøre “Politikk”-tråden til “innsider-eksklusiv”, slik som han nå gjør med denne tråden. Jeg kan dessverre ikke premiere avgjørelser der ett av målene er å begrense diskusjon. Derfor avsto jeg fra å kjøpe medlemskap. Nå som denne avgjørelsen er tatt kommer jeg definitivt ikke til å kjøpe innsider-medlemskap.
Selv om jeg ikke har bidratt til forumet i kroner og øre, så føler jeg at noen av mine innlegg likevel har hatt en verdi for forumet og den frie diskusjonen. Mulig jeg tar feil, men jeg har inntrykket av at det finnes en del brukere her inne som setter pris på mine innlegg.
Noen andre brukere her inne har skreket etter moderator og sagt mer eller mindre at “Dersom du ikke stenger denne tråden vil jeg si opp mitt innsider-abonnement!”
Jeg har intet innsider-abonnement å si opp. Mine innlegg har ikke kostet noen noe som helst, annet enn av min egen fritid. Men jeg forstår ut i fra moderators avgjørelse at min stemme ikke har en særlig høy verdi. Jeg ønsker derfor å “stemme med lommeboka”, ved at min stemme forsvinner permanent fra dette forum.
Dette er et finansforum. Ingenting er viktigere enn å prøve å forstå geopolitikk og makroøkonomi. Disse to går hånd-i-hånd. Dette derimot er flott, men ikke så viktig om man ønsker å tjene penger:
Ønsker alle virkelig lykke til videre! Takk for 6 fine år!