Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Presidentvalget USA 2024

Det stemmer ikke. Forsøk på forsøk på å granske er blitt avvist. Etterforskninger lagt ned.

2 Likes

Hvis det var en reell problemstilling, ville republikanerne garantert vært mer på ballen osv.
Det henger ikke på greip rett og slett

7 Likes

Når er det passende med et klovnefjes? Suppe på spiker av oppgulp med påstander som er motbevist ørten ganger eller ikke har livets rett siden de ikke kan dokumenters eller bevises etter de krav man stiller til den type påstander.

Hakk i plata, og intet nytt å bringe til torvs.

6 Likes

Massesuggesjon er et uforståelig fenomen. Men vi så det godt under Covid også.

The staged insurrection stoppet munnen på de fleste. Godt kalkulert.

3 Likes

Barnslig, ja, men et uttrykk for en frustrasjon som ikke så lett lar seg beskrive med ord når man skal prøve å forholde seg til noen som presenterer seg selv som et intellektuelt såpestykke.

Jeg utdelte noen klovnefjes i dag, men slettet (alle tror jeg) etter innlegget ditt. Takk for at du er med på å sette en standard vi alle bør etterstrebe!

6 Likes

Var det massesuggesjon du sa?

Greg Bluestein on X: “The Georgia Republican Party just voted overwhelmingly to oust First Vice Chairman Brian K. Pritchard from his leadership position after a judge ruled he voted illegally nine times while serving probation for a felony check forgery sentence. #gapol https://t.co/Yf1BRDY1jW” / X (twitter.com)

Sikkert bare enda en fyr som ikke vet hva han snakker om. Jobbet for Trump sier du?

Former Trump administration official Anthony Scaramucci put it perfectly. 40 former Trump White House officials have come out against Trump in 2024…
t’s say the 40 of them worked for a drug company and they said that the drug was going to kill you or they worked for an…

4 Likes

Jeg spør stille og rolig hvem han snakker om her.

https://twitter.com/i/status/1788648800774476038

1 Like

Jeg tror heller det er en selvoppfyllende profeti. Når media snakket om en preferanse blant forhåndsvelgere så ble den tendensen sterkere.

Heartland Institute mener vel også at røyking ikke er helseskadelig, så jeg vil helst ikke ta alle tall derfra som god fisk. De sa heller ingenting
om hvem disse falske stemmene var for. Dersom Heartland er eneste kilde ville jeg tatt det med en stor klype salt.

Demokratene bruker helt klart mange midler, og noen tåler lys bedre enn andre, men jeg tror ikke de har orkestrert valgfusk i stor skala pluss konspi-nivå av nedhysjing i etterkant for så ressurssterke tror jeg ikke at de er.

Til de som sier alt dette er motbevist flere ganger: grunnen til at vi snakker nå er fordi valgkomiteen i Georgia offisielt har vedkjent noe. Jeg tror det som ble avdekket var uten overlegg og begrenset i omfang, der tror jeg Morti er uenig, men at noe som ikke burde skjedd faktisk skjedde i Fulton Georgia er det liten grunn til å tvile på lengre.

6 Likes

Spørsmålet de svarte på var vel:
“During the 2020 election, did you fill out a ballot, in part or in full, on behalf of a friend or family member, such as a spouse or child?”

Synes spørreundersøkelsen er høyest suspekt utformet. Man får det å hjelpe barn, foreldre eller annen familie eller venner til å havne i valgfusk kategorien. Ja det er strengt tatt ikke lov, men det er ikke nødvendigvis noe forsøk på valgfusk.
Synes det virker som man bevist har formulert spørsmål hvor svarene kan missbrukes til å insinuere noe annet enn det folk egentlig har svart på.

6 Likes

Mye fine folk som er involvert i politikk i USA :cold_face:
image
https://x.com/RpsAgainstTrump/status/1789837933664411928

1 Like

Men når man vet at rogue elementer fra demokratene organiserte bilskyss på tvers av grensene for å “hjelpe” folk å stemme riktig så er det ikke så lett å la de få tvil til gode.

1 Like

En forbanna idiot. Tenk om statsadvokatene tok ut slike folk i stedet for å åpne 30 år gamle saker og misbruke tiden sin på Trump? De kan også begynne å gjøre noe med kriminaliteten i spesielt New York, Chicago, Detroit, LA og San Francisco.

Er nok ikke alle som mener at alt fokuset på Trump er bortkastet, og ikke alt som har kommet opp er 30 år gammelt:


Har ikke kilden på denne men, mye av dette er allment kjent og noe av det siste er vel under ankebehandling. Men det er likevel en lengre liste enn de fleste av oss klarer å opparbeide oss gjennom et langt liv :man_shrugging:

3 Likes

Jeg snakket om rettsakene de tar han for nå. Bare av å lese bildet ditt så skjønner vel alle at det ikke er Donald Trump som har vært på tiltalebenken der. Du får høre med Oslo Kommune da. Hvor mange bøter har de fått? Det er mer sammenlignbart.

1 Like

Media Blackout: 10 News Stories They Chose Not To Tell You (5/12/24)

#10 - The United Kingdom refuses to sign the World Health Organization’s pandemic treaty.

#9 - Joe Biden crumbles as CNN host unexpectedly fact-checks him to his face.

#8 - Boeing story takes shocking turn as ten new whistleblowers come forward after two die.

#7 - “Scarf lady,” Deborah Birx says thousands of Americans could be injured by the COVID vaccines.

#6 - Putin orders military to hold nuclear weapon drills.

#5 - Pro-vaxxer gets schooled after challenging Robert Kennedy Jr. on the COVID vaccines.

#4 - YouTubers catch a Hollywood producer trying to date a 15-year-old girl.

#3 - Former CNN anchor Chris Cuomo makes a shocking U-turn on ivermectin.

#2 - Trump classified documents trial postponed indefinitely after Jack Smith admits to evidence of tampering.

#1 - AstraZeneca withdraws COVID-19 vaccine globally after admitting deaths.

Articles are included in the thread :thread: below.

https://x.com/vigilantfox/status/1789777602221068331?s=46&t=BMT81rulcF9qGjqL_LuXsA

Punkt 2

According to a footnote in the motion reviewed by The Gateway Pundit , the FBI messed with the boxes containing the ‘classified’ documents they seized from Trump’s Mar-a-Lago estate.

The DOJ previously assured the Court that the placement of classified documents as originally found had been maintained – THEY LIED!

Footnote 3 : The Government acknowledges that this is inconsistent with what Government counsel previously understood and represented to the Court.

1 Like

Jeg klarte for hundrede gang å slette svaret mitt isteden for å sende det. Jeg er et forbilde av disiplin og fintfølsomhet. :smiley:

5 Likes
1 Like

Er det valgfusk om man hjelper til med å fylle ut en stemmeseddel? Jeg aner ikke, men synes det er rart om man ikke skulle ha lov til å hjelpe familiemedlemmer med f.eks. nedsatte fysiske funksjoner, så lenge vedkommende har samtykkekompetanse og kan bekrefte at informasjonen er riktig.

2 Likes

Detaljene i valgregler varierer fra stat til stat, ikke bare for forhåndsstemmer, men valget generelt. I North Carolina, som jeg velger utelukkende fordi de var et tidlig resultat i google som forklarte dette, så kan man få hjelp gitt at den som hjelper også signerer. Man må uansett ha to vitner som signerer i NC.

Jeg vil tro mange som bryter de reglene gjør det i vanvare. Utfylling i vitners nærvær, egen og to andres signatur (pluss ev. assistent) er nok til at f.eks. gamle folk eller førstegangsvelgere kanskje vil slite med å få det til korrekt.

Rent språklig tror jeg også folk kan si de “hjalp” noen med å stemme om de f.eks forklarte hvordan stemmeseddelen fungerte, og så fulgte de til postkontoret. Som selvsagt er helt innafor, men som vi muntlig kanskje vil omtale som å assistere noen med forhåndsstemmer om vi blir spurt i en ikke-juridisk kontekst.

https://www.ncsbe.gov/voting/vote-mail/detailed-instructions-vote-mail#2CompleteaBallot-685

Edit: detkan finnes stater med strengere regler enn NC også, men jeg kommer ikke til å lese 50 delstatsreglement for å finne de

1 Like