Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Presidentvalget USA 2024

Poenget mitt er bare at svaret på spørsmålet “During the 2020 election, did you fill out a ballot, in part or in full, on behalf of a friend or family member, such as a spouse or child?” kan missbrukes noe veldig, noe jeg mener både den nettsiden @Morti refererer til og @Morti gjør.
Jeg tror det aller meste av disse “Yes” svarene er helt normal hjelp til å fylle ut.
Spørreundersøkelsen skiller ikke på hvilket parti de som har svart på dette stemmer på heller. Jeg vil tro svarene ikke er så ulike i de forskjellige blokkene.

Så poenget mitt er bare at dette ikke viser noe som helst når det gjelder valgsfusk.

Hva er det du mener har vært ulovlig? Har de truet folk til å stemme? Har folk som ikke er stemmeberettiget stemt?

4 Likes

De som vil ha nærmere forklaring fra meg kan heller se video beviset 2 ganger oppe i tråden eller gå på YouTube kanalen til o’Keefe. Der får du det på skjult opptak.

De brukte biler i stedet for busser. Fordi hvis de ble tatt så kunne de ikke dømmes til konspirasjon om folk kom i biler. 1 buss og de ville kunne dømmes mye strengere. Etc.

1 Like

Jeg tror ikke du skjønner hvor hinsides langt unna vanlige menneskers faktabaserte virkelighet du er. Så hvis du skal prøve å overbevise noen vanlige mennesker så må du faktisk gjøre en innsats. Ellers blir det du driver med bare støy som vi alle glatt overser.

6 Likes

" 4. Den kan gi deg en «eureka»-følelse

Du får ståpels av å finne en ny fasit. Det oppleves mer spennende enn virkeligheten.

– Dette kalles «konspirasjons-rush». Du får en følelse av at du løser en gåte. Du finner sammenhenger du ikke tidligere har sett. Det kan sammenliknes med å avsløre morderen i en krimgåte, sier Dyrendal."

8 Likes

Her en flott artikkel som forklare akkurat det, i det svært respekterte Scientific American

Fra 1. mars 2022, forklare på en vitenskapelig måte, med god tyngde, hvordan konspirasjonsteoretikere, flat earthere og tin foil hats graver seg dypere og dypere ned i konspirasjonsteorien om at Covid kom fra Wuhan laben, når man burde skjønne at det var et beltedyr eller flaggermus som var synderen, alle kjenner jo pangolinen nå.

3 Likes

Når jeg har skrevet det flere ganger tidligere og lagt ved linker så blir det nesten spam om jeg linker til samme tingen flere ganger. Dette er lett å finne ut av for de som ønsker det.

Han som sier det i videoen til O´Keefe jobber for en som var over 300 ganger på offisiellt besøk hos Barack Obama mens han var i det hvite hus. Så vi snakker ikke om hvem som helst. Han sier alt til det han tror er ny fan, men egentlig en journalist med skjult kamera.

Hva folk som ikke gidder å prøve å følge med eller kan gjøre enkle google søk syns om mine innlegg tar jeg rennefart og driter i.

Her er resultatet så kan du ut fra navnene James o´keefe, Scott Foval og Robert Creamer finne ut av det.

Creamer announced that he was “stepping back” from his work for the Clinton campaign shortly after the videos were published. Scott Foval, the activist who contracted with Democracy Partners, was laid off. Democracy Partners and a consulting firm owned by Creamer also lost clients and contracts.

Foval var han som innrømmet det på tape. Creamer var i det hvite hus mer enn 300 ganger.

Apparently: 323

This information is publicly available through the White House’s Visitor Access Records.

After downloading and unzipping the CSV files to a directory, a quick Unix command line reveals the number of entries with this name:

$ grep -i 'Creamer' * | grep -i 'Robert' | wc -l
     323

So there are 323 entries since these records have been published in 2009. The records don’t offer much information on the nature of these visits though, so I’m not sure they are particularly noteworthy.

3 Likes

Jeg er vant med at folk flest overser det viktigste og legger stor vekt på totalt uviktige ting. Det er ikke noe du har kommet på selv. Det er slik du er blitt programmert. Tenk over det du. Og kos deg samtidig med at dette ikke er din egen feil.

2 Likes

Tror ikke du skal være redd for “å bli tatt for å spamme” , det toget har nemlig gått for lenge siden.

3 Likes

Har du noen tanker om andre ting? Eller er du kun sykelig opptatt av meg?

1 Like

Jeg tror vi er enige. Jeg ville bare gi et konkret eksempel på hvordan utfylling for andre kan foregå lovlig, og gi litt eksempler på annen uskyldig utfylling eller lett mistolkede svar på spørsmålet. Måten spørsmålet var utformet og hvordan resultatet ble formidlet var ganske tendensiøst.

2 Likes

Hvem skrev under på sjekkene?

**Mike Johnson: “The crime that they are accusing President Trump of is falsification of business records. But I think everybody knows he’s not the bookkeeper for his company **
President Trump is innocent of these charge
s”

Mongo Jack is back!

https://twitter.com/i/status/1790350723424637200

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

3 Likes

Når jeg ser slike ting så begynner jeg å tro at det er AI, for det er jo ikke mulig å være så blåst. Er det ?

2 Likes

Det messes stadig om flaggermus og kinesiske matvaner, selv om USA, som funder lab’en i Wuhan, selv sier det mest sannsynlig var en lab leak.

Hva er greia med dere?

3 Likes

De er dårlig oppdatert. Veeeeldig dårlig oppdatert.

3 Likes

Nuvel, fra artikkelen:
“Right now, there is not a definitive answer that has emerged from the intelligence community on this question,” Sullivan told CNN’s Dana Bash. “Some elements of the intelligence community have reached conclusions on one side, some on the other. A number of them have said they just don’t have enough information to be sure.”

Så helt avgjort er det jo på ingen måte. Uansett, lekkasje eller matvaner, råmelkdrikking i USA er en skikkelig dårlig idé.

2 Likes

Noen tror at jo flere ganger Trump blir anklaget og frikjent, jo mer skeptiske skal vi bli til han og mindre skeptiske skal vi bli til anklagerne.

Keep on dreaming

I hvilke saker har han blitt frikjent, bortsett fra riksrettsakene? Jeg spør fordi jeg lurer, ikke for legge en felle. :slight_smile:

1 Like

Ja jeg tenkte mest på Steele rapporten, Müller etterforskningen og de to rettsakene. Til nå.

Så blir det kanskje ikke noe av rettsaken om dokumentene lengre. Den er i alle fall utsatt på ubestemt tid nå. Etter det er innrømmet tukling med beviser.

1 Like