Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Quantafuel (QFUEL)

BASF må vel være blant de beste i verden på kjemi. Med de på laget har jeg tro på at Skive kommer opp og går før eller siden. Holder godt på alle aksjene og satser på en rekyl den dagen de viser at teorien fungerer i praksis🤩

Omg
Hva har skjedd jeg er rimelig glad jeg kom meg ut her…

2 Likes

Snart milliardær du? Aldri sett deg skrevet noe annet en “kom meg ut” eller “bra jeg gikk long her” når timg har gått henholdsvis dårlig eller bra.

Spetalen selv som vanker rundt på Tek?

Jeg hadde flaks på denne. Jeg har alltid likt de men de har ikke holdt hva de har lovet så jeg har bare informert hva jeg har gjort. Følger ned og håper de får det til og kan bidra ned plast gjenvinning. Men når en ser prognoser på 200 og 300kr er det ugler i mosen.

“Flaks”. Sist du var her solgte du alt etter Q rapporten, men hadde plutselig bare redusert til 6% av porteføljen et par dager senere.

3 Likes

Jeg solgte her. Men kjøpte litt etterpå men her er 2/3 transaksjoner. Flaks ja 100%

Jeg har ofte bommet men her gikk det bra.

Those were the days…Jeg er glad jeg høstet og betalte gjeld og ikke sløste vekk alt.

Hehe, husker jeg hadde en diskusjon med en annen her om at aksjen var parabolic og at normalt skal parabolic bevegelser korrigere ganske kraftig når de topper ut. Det er det som har skjedd her @Silvertailfox - noen vil nok forklare det fundamentalt, jeg ser bare på charts… :slight_smile:

Her er det orginale innlegget - mener aksjen stod rundt 55-60 når jeg postet det.

2 Likes

Ja jeg har sett en del av dine innlegg og de er meget bra. Du er veldig flink der. Jeg har siste 3 mnd brukt tiden på krypto og angrer jeg ikke satt meg inn i det før. Utrolig flinke folk og teknisk analyser stemmer veldig bra. (Kjøpte første bitcoin i sep i fjord men har nå mest i etherium).

Men jegmåtte ta en stop loss på vekstaksjer for litt siden men har en del kalera igjen men de må nokk stå…

1 Like

Veldig nyttig det som skrives her - takk for gode innlegg. Sitter dessverre fortsatt i denne båten. Kom vel inn på rundt 40 (etter tidligere å tatt gevinst). Tror dere båten her har gått? Eller er det verdt å bite det i seg å realisere tapet?

Vil tro at denne aksjen vil ha en framtid dersom teknologien bekreftes og er klar over at dette kan ta flere år.

1 Like

Teknologien er bekreftet, da de allerede har fått produsert en mindre mengde, men her er det andre store problemer i produksjonen.

Komersielt er ikke teknologien oppe å gå. Vil tro det er flere ting de jobber med å løse. Dette tar tid, noe markedet ikke ser ut til å inneha.

Ekstremt oversolgt, men så var det dette med fallende kniver da :thinking: :hocho:

1 Like

Ingen som har tro på noe positivt imorgen?

Særiøst ingenting nytt i dagens oppdatering heller, foruten en ny lovnad og nye datoer!

Jeg syntes det ser ganske bra ut.
Ikke noe mer som sklir i hvertfall. De har cash, kanskje en meget attraktiv inngang.

1 Like

Se på de siste rapportene og fortell meg hva som er nyheter siden sist. Gleder meg til å høre.

Første inntrykk:

  • de brenner relativt lite cash
  • FID esbjerg tar tid og capex blir noe høyere enn tidligere forutsatt
  • first oil ved Kristiansund uten at dette er meldt markedet…
  • 300k inntekter fra Skive…hadde håpet på litt mer

Tenker mer motsatt. Siste tiden har det vel bare vært dårlige nyheter, nå er det ingen dårlige og det kan bli sett på positivt.
(Den har jo falt ekstremt og så tror vi er nær bunnen og kanskje dette kan være en trigger)

First oil Kristisnsund er positivt. Hvorfor de ikke har meldt dette til markedet er jeg usikker på.