Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Quantafuel (QFUEL)

https://channel.royalcast.com/hegnarmedia/#!/hegnarmedia/20211111_1

Grei start det her!
Foreløpig flott presentasjon, inkl av ny CEO, synes jeg :+1:

1 Like

Etter å ha lest rapporten å sett presentasjonen, vil jeg si meg veldig fornøyd med selskapets fremførelse :slight_smile:
Ledelsen viser troverdighet ! Tror dette kan være starten på en ny vår for selskapet :slight_smile:

2 Likes

Helt enig, bare våren ikke blir arabisk. Veiskille nå, men dette syntes jeg har vært gjennomsikt siden ansettelsen av ny CEO.

1 Like

Sett vekkerklokka på 1. januar og sjekk kursen

Er denne aksjen under pågående short angrep ?

1 Like

Ser vel sånn ut ja, kjipt hvor mye makt shorterne har her!
Drøye svingninger, får vurdere å bli daytrader frem til de kommer med POC

1 Like

FUEL: FID PÅ ESBJERG KAN KOMME RASKERE

Oslo (Infront TDN Direkt): Under dagens spørrerunde etter Quantafuel sin tredjekvartalspresentasjon ble det rettet spørsmål rundt når man kan vente endelige investeringsbeslutninger (FID) rundt fremtidige anlegg. Svaret fra ledelsen er at all kommunikasjon rundt endelige investeringsbeslutninger vil komme når det faktisk kommer, men trekker frem Esbjerg som et anlegg hvor en FID kan komme raskere.

-For Esbjerg-anlegget har vi gjort omfattende feed-studier, og vi har også kjøpt eiendommen for Esbjerg. Vi har også mottatt nødvendige tillatelser slik at en FID vil kunne komme raskere, sier finansdirektør Kristian Flaten.

-Med tanke på Amsterdam vil det måtte gjøres en feed-studie først, så en eller annen gang i 2022 for Amsterdam-anlegget, sier han.

Linken under har ingenting med QFUEL å gjøre…

2 Likes

Tar litt på disse merkelige nedsalgene. Prisen er kjørt ned i grøfta og vi har mye å glede oss til fremover.

2 Likes

jeg også, letter meg litt når den makser opp og plukker opp når den presses ned, blir litt nervøs av det, men varer ikke evig den sabotasjen her.

Er spent på om det er registrert med høyer short i morgen :thinking: virker skummelt å forsøke å shorte en aksje ned med så mange kjente kortsiktige triggere.
Blir verre den dagen shorte guttene er fri for tørt krutt å ikke kan manipulere aksjen nedover lengre.

1 Like

Virker som shorterne selger samt kjøper tilbake, lagt merker til en rekke poster på 3000 aksjer med 1 selger samt kjøper. Virker som de presser ned samt plukker opp lavere og trykker repeat på den teknikken der?! kan jo holde på en stund da, med mindre det kommer massivt med kjøpere… er nok de som blir skeptiske av sånt, og blir sittende på gjerdet noen uker til. Rimelig drøyt at den var nede i 24,5 i dag, tror at den hadde gått opp til 30 tallet uten det short hysteriet her.
Shorten økte litt mer i går, oppe i 4,2 mill nå, russisk rulett i mine øyne etter dagens presentasjon.

3 Likes

Ennismore har økt shorten i dag og dem var nok grunnen for at aksje kursen gikk fra +12 til 0 en periode …

Dette greier de ikke opprettholde lenge !
Om shorterne ikke greier å presse prisen noe nevneverdig mer ned, ser jeg det som svært positivt at selskapet ligger med 3% short.
De 3 % av aksjene må dekkes inn en dag og om det må skje fort kommer det til å bli trangt 😵‍💫

3 Likes

https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010785967

ser ut som det var i går de økte iflg den her. får du opp totalt 4.229 mill aksjer i den oversikten?

Det kan vel ihvertfall forklare litt av gårsdagens brutale stup ned på 23 tallet

Så vidt jeg ser viser denne kun prosent :thinking:

https://shortnordic.com/detaljer_selskap.php?company=QUANTAFUEL&land=norway

1 Like

Ser det er 2,82 prosent i begge.
Sykt at de har satt shorten på mellom 25,7 og 27,5 kr iflg siden din!, mulig derfor kursen sliter med å holde seg over 27.
Det short crewet har solide børs baller ihvertfall, hadde skjønt det hvis de satt den på 70 kr etter emi i fjor…

2 Likes
3 Likes

Shorterne tidlig på alt, ordre boken er full av salgsordre på 3000 aksjer som presser på ned.

1 Like

Selskapet ute å melder emisjon allerede. Det er jo en gavepakke for shortere tenker jeg.

De har vel ikke meldt det, en analytiker som synser om det?, var vel du som delte den FA artikkelen på XI?

Begynner å lure på om Hegnar er short, kommer jo bare med frykt og negativitet om Qfuel for tiden…

Er vel ingen tvil om at et selskapet som varsler kraftig vekst sikkert vil komme med en emi på et eller annet tidspunkt, men virket ikke preget av cash mangel i går.

1 Like