Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Quantafuel (QFUEL)


Noen danske som vet hva samarbeidet med Rambøll innebærer?

Er vel Rambøl som har fått ansvaret for FEED til “Skive 2” (dobbel størrelse av Skive 1):slightly_smiling_face:

De bygger fabrikkene?

Selve byggingen er lenger frem i tid, FEED tilsvarer vel forprosjekt🙂

De lager ren nafta. Mao kan den brukes til alt.

Skjønner, ser det på siden deres ja, trodde det var ny partner. Takk

Kan jeg dele denne på shareville?
Altså morgenkommentar fra sb1m.

Det er nok greit, om du kreditterer Sb1m. Dette var fra et morgenbrev, og ikke en offisiell Sp1m-analyse, tror jeg.

https://www.nettavisen.no/okonomi/katastrofe-tall-for-resirkulering-i-norge--vi-ma-knuse-vart-eget-selvbilde/3424010744.html

Qfuel har løsningen?

Lovende.

1 Like

I drift ila et par uker, det har jeg hørt før, for flere mnd siden… stemmer vel kanskje nå🤔

Må isåfall være tidenes cocky guiding på en presentasjon hvis dette ikke skulle stemme nå

HAn sa vel at dette var siste gang han kom til å si " vi starter snart opp". Så jeg tror de er nære.

2 Likes

Ja, men var rimelig keg på tv 2 nyhetene i slutten av juni når han sa oppstart ila 2 uker også. Jeg er veldig positiv til selskapet generelt, men har mistet tilliten til guidingen av oppstart. Håper på midten av september da👍

Var ikke det litt fordi kineserne ikke slapp inn i Danmark pga covid?

Uansett så får man se neste ukene om det stemmer eller ikke. Nå har jo BASF også uttalt seg ganske sikre på dette.

Ligger inne en sperre på 30k+ aksjer på 40kr, så her stopper vel ferden foreløpig🙂

Vil heller kalle det lokkemat enn en sperre. På alle hele kroner oppover i det siste har vi sett noen titalls tusen ligge åpent. Like under har det ligget ganske store isfjell som har tatt noen timer til et par dager å spise opp. Men opp går det uansett.

2 Likes

Noen tok sperren :slight_smile: Blir spennende å se om kursen holder seg over 40 kr EOB.

Quantafuel må jo sies å ha hatt en merkverdig kursøkning siden den begredelige kvartalsrapporten 26.08. Dundrende minus og store tap, men stiger samtidig nærmere 30% basert på hva…?

Slenger på at selskapet har steget over 80% siste måneden uten at jeg kan finne en eneste børsmelding eller annen logisk forklaring på en slik formidabel økning…

Jeg digger tanken og ideen med hva de sier de skal få gjort, men synes det lukter mer og mer usortert søppel av hele greia.
Skal man først hype og få oppmerksomhet hos massene, finnes det vel ikke noe bedre enn å komme opp med en løsning? på «det store, på alles lepper» problemet med plastforurensing…

Mvh

Kineser problematikken har de visst om siden mars. Kunne nok vært mer ydmyk og lagt inn en buffer ved uttalelser i media synes jeg, men kan jo hende de har gjort det nå :blush:.

1 Like