Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Quantafuel (QFUEL)

Meldingen om oppstart av faktisk produksjon av plast er noe mange har ventet på. Få bekreftet teknologien og at alt virker… en milepæl som kan få aksjen til å fortsette

Ja viktig milepæl, men ofte gevinstsikring på gode nyheter fra selskaper som ikke tjener penger. Ser ut til å åpne bra opp. Fullt mulig jeg tar feil

@Ekspertis1 kan du ikke la være å poste alle disse tullepostene dine? Jeg tror alle skjønner at du ikke liker qfuel og ikke har mest deg opp på casen.

2 Likes

Tror internettkrigeren i meg legger bena på bordet og nyter dagen i dag. Synd du ikke fikk plass på toget, @Ekspertis1, skulle gjerne hatt deg med

2 Likes

Etter kraftig oppgang blir det nok sell on news på denne meldingen. De smarte selger i løpet av den første ~halvtimen. Selv er jeg stokk dum, da jeg solgte forrige fredag :frowning:

Hva tenker folk? Er denne nyheten nå så stor, og så mange har ventet på denne at det kan være en inngang? Eller blir det gevinstsikring? Kursen har allerede gått mye, men denne bekreftelsen er vel noe mange innkjøpere har ventet på?

2 Likes

Jeg har gevinstsikret en del i dag. Håper på en rimelig inngang igjen innen de neste ukene!

1 Like

Tenker det er individuelt. Jag sålde mig ut nu på 136% oppgang. Det er over mina forventninger och min ursprungliga salgsplan , och endast på 1 månad så skall inte klaga, även om mycket vill ha mer och man blir gready.
Sitter jag kvar ja kanske ökat 100% till men men så är det. Jag blir inte bitter iaf. Kan ju alltid gå in etter nyemission er gennomfört.
Kan ju också bruka cash till annat vi är ju faktiskt fortfarande i en sjuk osäker marknad.
Berkshire / Buffet har väl aldrig någonsin suttit på så mkt cash? :grin:

1 Like

Jeg fulgte planen å solgte alt på meldingen idag. Meeen blir ikke overrasket om aksjen går til 100

5 Likes

Gratulerer til Qfuel aksjonærene, jeg ville tatt penga av bordet nå.
It’s so fucking green. Hvordan kan dette gå galt.

Verdsettingen er jo bare 2 ganger DNO og de er jo en skitten oljeprodusent som pumper 100k bopd. Det tilsvarer outputten av en QFUEL fabrikk på 20 000 tonn plast. Bare at istedet for over et år, må den trøkke 365ganger mengden for å få samme mengde på en dag.

2 Likes

Ute med olja och inne med grönt nu vettu :wink:

2 Likes

Neiass. Hadde det jo bare vært olje qfuel produserer…

1 Like

KÖR PÅ :grin:

Mye bitterhet nå fra de som valgte å stå utenfor, mot oss som er hjernedøde og satset😅

2 Likes

Med dagens oppdatering fra SP1M så kan den gjerne gå litt til, for derigården så gir de rimelig gass på bullish scenariet sitt.

1 Like

Noen som vil dele den oppdateringen?

Hehe, jeg kan gjenta meg selv til det kjedsommelige, men ingen vet når en parabolic uptrend avslutter @Sjakk. Jeg personlig ville nok vært ute på 50 spenn, men grådighet har ingen grenser. Jeg applauderer de som har kahoonas til å sitte på dette toget, for det ser veldig gøy ut! :popcorn:

3 Likes

Den ligger på XI, så du kan jo alltids dele den om du selv ønsker å gjøre det

1 Like

Alle forunt en sånn en. Jeg bare synes synd på de som “investerer” nå. Det er ikke veldig sannsynlig at dette kan tjenes inn det første 10 året. Men dem om det.

1 Like

Noen som vet når Artic sin conference call er?