Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Quantafuel (QFUEL)

Viser jo stamina hos LEGO da. De har holdt på med dette leeeenge.

Dette viser også hvordan dette kommer til å brukes ut i markedet framover. Plast, enten det kommer fra olje eller gjenvinning, kommer ALDRI til å bli miljøvennlig i seg selv. En legobrikke eller plastavfall i naturen er like skadelig om den er produsert av “grønn” nafta eller om den er jomfruplast.

1 Like

Når skal du inn i QFUEL igjen?

Jeg er i utgangspunktet ferdig med den. Så har ingen umiddelbar plan om p kjøpe igjen

2 Likes

Ser den, ikke om den faller 10-20% heller?

Foreløpig har jeg fulgt en plan. Nå er den planen utført. Så får vi se hva fremtiden bringer

Nej den ska han inte få :grin:

Tradegate efter close i Norge

5 Likes

Det skal man ikke bry seg så mye om, slik har det vært mange ganger i andre aksjer også uten at det har gått opp på Oslo børs :slight_smile:

Med tanke på hur mycket Clearstream ökar så är det iallafall ett god signal. Volymerna är inte enorma i tradegate men trenden är UPP

Puh! Solgte 1/3 av potten i dag og sitter igjen med kun gevinst. Så kan aksjen få gå akkurat hvor den vil fremover uten at jeg blir stresset :slightly_smiling_face:

1 Like

Så på denne da den lå på 50 kr. Før splitt…altså tilsvarende 5 kr nå.
Spennede selskap.
De har en fabrikk som skulle vært i produksjon for 1 år siden. Men som fremdeles ikke er oppe og går!
Prisingen nå er jo hinsides All Fornuft!!!
Men grattis til alle som har vært med opp.
Tror jeg hadde tatt gevinst nå👍

1 Like

Solgte i dag etter oppgang på 230%, vet ikke helt hva jeg føler om det…

1 Like

Startet å handle ved juletider. Fylt på mer etterpå. Snittpris på 20 kr.
Selger på 250 kr😁

1 Like

Har du ikke sett dagens melding? Skive 1 er startet opp.

1 Like

«If you need a friend, buy a dog», sa den legendariske fiktive investoren Gordon Gekko i filmen Wall Street. Hvis man tenker på en venn som trygghet i motsetning til risiko, er aksjer generelt sett det siste man skal satse på. Og aksjer som Quantafuel er kanskje det aller siste.

Hentet fra:

Detta är en ren kopia av NEL “haters gonna hate”. Och börsvärdet blir diskutert till månen och tillbaka.

1 Like

Selvfølgelig hater man på sånne selskap. Husker det selv når Nano gikk til 130. Det begynt når den var på 60-70 kr. Doblet seg jo før det smalt. Hvorfor kan ikke det samme skje her? Just asking. Jeg personlig rører ikke denne med en ildtang nå, men heier på de som er inne.

4 Likes

Gäller att kliva av i “tid” :blush:
Du som TA TRADER må väl kunna nyttja en sådan eller är den omöjlig att tolka ?

Denne har alt gått 5-10X :wink:

Mange eldre karer som oser av bitterhet for ikke å ha sett raketten. Lei av å lese artikler fulle av feil fra et kommentariat som hverken skjønner premisset, ei heller potensialet for denne uslepene diamanten av et selskap.

Quantafuel er et av flere relativt nye ESG-selskap på Oslo børs som vekker interesse internasjonalt, det bør jo feires, ikke baises på. Først og fremst tyskere som kjører prisen opp, legg skylda på de istede. La nå Quantafuel få kjøre labundersøkelsene sine🙂

Edit: de journalistene som er interessert får jo svar https://finansavisen.no/nyheter/industri/2020/09/09/7565015/rask-dobling-i-quantafuel

5 Likes