Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Quantafuel (QFUEL)

Jeg kan ikke forstå annet enn at de klarte å hente penger fra store investorer på 70 - i en periode preget av enorm vekst i verdisetting de siste ukene - at det er i aller høyeste grad BULL? Kjøpte meg inn på fredag på 71,7, og vektet meg litt mer opp på 63 - når gevinssikring er utført & småspekulantene igjen har fått myset litt mer på kursmålene satt av store finansinstutisjoner (f.eks Danske Bank rett over dette innlegget med 131 kr innen 12 mnd!). God helg

2 Likes

Den ble sluppet i forbindelse med emmisjonen og lagt ut her samme kveld.

Så etterhvert at du la den ut ja, takk :blush:
Fjernet den nå.

Såg på XI från DN artikeln.
Tycker denna delen viser att de verkar ha något riktigt speciellt
*Vi har et godkjent patent på pyrolyse-løsningen, og har en til på vei. Men vi vill ikke patentere katalysatoren, for å ikke vise hva som ligger i den. *

1 Like

Hva tror folk om kursen vidre?? opp eller ned? eller vil den gå opp til 70 og stabilisereseg dær en stund?!

Jag har väldigt svårt att se att denna inte letar sig upp till 70kr igen iom EMIn. Vad som sker ovan där har jag ingen aning om.

Mulig at Pareto kommer med en oppdatering av kursmål snarlig nå som skive er åpnet. De var med på emi og har ikke uttalt seg noe enda.
Sparebank 1 har heller ikke kommet med noe oppdatering etter åpningen.
ABG kommer vel kanskje med en analyse og kjøps anbefaling i og med at de var med på emi…
Mulig det kan dra opp kursen?!

Vil tippe at det uansett blir noen volatile dager/uker nå.

Blir jo spennende med notering på hovedlisten og oppstart fabrikk i Kristiansund som nærmeste triggere :blush:

Prosjektet med Equinor bør vel også kunne gi et løft.
Er vel ikke usannsynlig at de vil ha grønnere produkter og involverer seg ytterligere fremover.

Kanskje Sandberg og gjengen som ser på muliget for bygging av fabrikk i Halden, skal kjøre en JV med Qfuel…

1 Like

Noen som vet når noteringen er ventet? Er vel innen 4 kvartal?

Fikk lest selskapets presentasjon som kom i forbindelse med emi, og ser at jeg ikke har vært belest nok rundt utrullingen på side 23.
Jeg har trodd at utrullingen skulle skje raskere, og ser at en emi nå sikkert var veldig optimalt.
Er jo ikke å vente oppstart nye fabrikker med BASF de nærmeste ukene akkurat, så kunne nok ikke fått kursen opp så mye som jeg trodde/håpet.
Bra jobbet :+1:

Sa han ikke innen året da. ?

Mener det ja.
Merkur noteringen tok jo lenger tid enn ventet pga registrering av BASF sine aksjer, men burde vel ha alle kriterier for listingen i boks nå.

2 Likes

Vi pratet mer om Quantafuel og spesielt hvordan emmisjonen var satt opp i siste aksjesladder.

7 Likes

Tok en sjanse og satser på at denne bouncer opp mot 65-67 igjen🙂

1 Like

Noen som kan røpe litt fra den ferske aksjonærlisten? Sier den noe om hvem som deltok på emisjonen?

Må nok vente til imorgen eller onsdag for svaret.

2 Likes

https://www.cnbc.com/2020/08/29/plastic-recycling-is-failing-now-industry-touts-chemical-recycling.html?__source=twitter|main

Hvorfor stoppet handelen i Qfuel nå?

Den er ikke stoppet.