Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Quantafuel (QFUEL)

Hadde jeg nå bare sittet stille siden jeg gikk inn første gang… :stuck_out_tongue_winking_eye:

Juni 2019, kurs 11,6kr (116kr den gang, før splitt). :man_facepalming::joy:

2 Likes

Det var vel en annen historie den gangen, med enorm risiko. Så at man ikke ble med hele veien siden den gang kan jeg skjønne🙂

1 Like
1 Like

Takk for deling, @zappa66. Jeg regner med du samtykker sånn noenlunde i strekene her, basert på deling uten kommentar. :wink:

Her er forøvrig en “analyse” som ble delt på FA nå ikveld. Publisert i Tyskland i formiddag, så den kan ha påvirket, men jeg aner ingenting om hvor mange som leser/følger denne siden.

1 Like

Godt å se at det tekniske spiller på lag med det fundamentale.

Sånt lagspill vil sette ytterligere trykk på angrepet mot ath.
Denne, fra lenken til @anon50125742, er ikke helt borte vekk :grinning:
Screenshot_20210109_001545_com.chrome.beta

2 Likes

Dette er jo helt perfekt. Hvis de kommer ned en positiv oppdatering snart vil den bryte den grensen og gå fort opp over.

Vi satt og diskuterte volumene nå i denne sidelengs perioden og de og har dunket til 25/35 mill som er nesten 8/9 ganger mindre enn forrige nyhet og 20x mindre enn maks volum. For meg betyr det at folk har gått over til og holde på 60-62kr. I går kom interessen igjen og volumene gikk opp dobbelt kun men kursen steg 8%. Det lover svært godt hvis det kommer oppdatering (men drar det ut går vi nokk ned til 60 ish.

Jeg tørr ikke selge denne igjen.

2 Likes

Fortsettelse fra @anon50125742 sin lenke:

2 Likes

Artig BankID kode til Nordnet dag gitt. Passende! :smile:

3 Likes

Skal vel litt til for å karre seg over 70 uten noen signaler fra Skive, men uansett bra utvikling nå uten noe særlig annet enn omtale i utenlandske blogger👍

Noen som har oversikt over hvem som er kjøpende (meglerstatistikk) samt oppdaterte aksjonærlister?

Som TI-innsider får du løpende oppdaterte aksjonærlister med 3 dagers forsinkelse

2 Likes

Rekommenderar det

2 Likes

I heiteste som den har gått, hadde ikke fått det med meg

1 Like
  1. desember (sirklet inn) kom siste oppdatering fra Skive, fulgt opp av et brudd ut av wedge.

Neste melding ventes snarlig. Da får vi nok et brudd opp av taket i ny kanal.

Oppdatert etter dagens slutt:

men jeg er ikke teknikker nok til å vurdere om linjalen er rett satt

2 Likes

Undervurderte trykket her nå…drøy avslutning. Regner med vi da kan se noe av det samme imorra iom at det meste av motstanden er tatt ut.

Faen som det går ja.
Solgte meg ut på 60 tallet da jeg fikk uggen følelse av at den var nedom 55 når børs er i ath og korona tar av.
Sitter med skjegget i postkassen nå, men grattis til dere som nyter turen.

Halverte på 73,3 og tenkte at det var lurt. Kjøpe under 70 i auksjon. Yeah, right. :joy: Blir spennende å se om drivet i dag handler om knowhow som noen «tilfeldigvis» sitter på ,

1 Like

Quantafuel ASA | Quantafuel boosts international growth through ownership in Geminor

Nesten som man skulle tro noen kjørte kursen i forkant av denne nyheten :upside_down_face: OSE :banana:

1 Like

Quantafuel ASA | Share issue towards shareholders of Geminor Invest AS