Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Quantafuel (QFUEL)

Spb1 med oppdatert analyse
Screenshot_20210112_205406_com.google.android.gm

2 Likes

Tror nok ikke vi får en oppdatering på full drift i Skive før februar. Ting tar tid og her er det bare å sitte stille i båten😊

Tror du er inne på her på Edit. Hade priset på Geminor varit densamme med kun Cash?
Hade de ens vart intressert i å selge å hvorfor?
Må også se de fra andre siden eierne i Geminor vill vel lave best mulig deal som ger goder for begge selskaper.

2 Likes

Februar holder i lange baner…

Qfuel har vel ikke akkurat tradisjon for å levere på guidede tidsestimater, så for min del kan de godt komme i mars også. Eller mai. Men jeg er rimelig trygg på at de kommer. På løpende bånd… :running_man:

Det er direkte vondt å sitte utenfor her kjenner jeg :smiley: Tenkte egentlig å vurdere inngang om den kom ned i kanalen igjen. Men den gang ei! Spent på hvordan markedet takler dette imorgen, med tross alt noe utvanning, så er det vanskelig å vri dette til noe negativt på lang sikt!

Steg 18% på Tradegate i dag og stengte på 80,49 NKR. Spent på morgendagen :grinning:

1 Like

Det er jo perfekt og kjøpe selskap med aksjer. Da slipper en og gå i markedet og hente penger og de som selger føler de blir med i selskapet.

Dette er jo helt inner tier for selskapet. Nå har de kjøpt infrastrukturen i stedet for og starte på scratch.

Sier som jeg sa før. Tør ikke selge denne…

Morgenbrevet fra megler i SpB1:

Biofuel-oppdateringen er jo også rimelig bull!

2 Likes

Siste mulighet for å komme seg inn til 70-80kr for de som er seint ute vil jeg tro. Når gevinstsikringen er over her nå kjører hype toget videre🚉

Kan passe teknisk med dette chartet:

1 Like

Tror mange hopper av pga tydeligvis er det noe innsidehandel, noen lastet tungt i går før børsmeldingen… Er usikker selv om jeg bare skal selge og holde meg borte eller ikke…

Kan like gjerne være aktører som forsøker å time skivemeldingen ved å se på historikken fra i høst. Er ikke hundre prosent overbevist om at det er insidekjøp, vedkommende må isåfall være rimelig uforsiktig…

Ja, det er ikke 100% sikkert… Men er litt suspekt, pluss det var vel lignende tendens ved emisjonen sist… Sier bare at det er mulig folk vil ut om de tror det er tilfellet her da

Trodde at aksjen skulle få en mye sterkere start idag, men det er nok mange som kjøpte seg inn på disse nivåene på første opptur som nå selger seg ut og en del som gevinstsikrer. Når disse har solgt seg ut har jeg veldig troen på at oppturen fortsetter. Oppkjøpet av Geminor var et strålende strategisk grep! Dette var en uventet men fantastisk nyhet.

1 Like

Ja suspekt er det, men det bør jo isåfalll være ganske greit å finne ut av hvem dette er. Det kan ikke være mange personer som har detaljert kunnskap om når denne meldingen skulle postes.

Tror uansett ikke det er noe som kommer til å skje rundt det der. Det er mye “rart” som skjer på Oslo Børs som vi aldri får noe svar på. Så kan man spekulere seg i hjel om man ønsker.

Jeg økte på 76kr i dag, kunne gjerne drøyet en halvtimes tid, men sånn er gamet. Når motstanden rundt 70-74 kr er spist opp, så skal nok denne skyte bra fart igjen. :rocket: :rocket:

1 Like

Den stigende volumtrenden fortsetter, så det er vel greit å anta at vi ser grønne prosenter ganske fort.

1 Like

Trodde ikke denne kom til å gå så dårlig idag. Fikk kjøpt litt på de første dippene. Men litt utypisk bilde enn som har vært etter nyttår synes jeg, til tross for hva jeg ser som en kjempenyhet med geminor. En del av kritikkene har jo vær hvordan skal Qfuel løse logistikkutfordringene med frakt til og fra. Denne meldingen er jo ganske klar pek i retning der vertfall.

Ser an utvkling i dag, men det tenkes nok at mange sikrer idag.

Det er mange som gikk inn på 70+ forrige gang, og fikk en dårlig opplevelse da det ble en god nedtur etterpå. Så at det er en del motstand her er helt naturlig.

Som det nevnes her er dette høyst sannsynlig utsalg fra gruperinger som kom inn på høye kursnivåer i høst (kursen fikk et unaturlig “hopp” over dette nivået i gårsdagens sluttauksjon). Gårsdagens melding er superbull for oss som sitter long. Logistikkdelen og ikke minst forutsigbarheten rundt råvaretilgang er vanskelig å overvurdere. Bare å se for seg hvordan q1 tallene vil se ut iforhold til q3.

2 Likes