I alle fall kanskje.
Økte også litt nå på 6,90, men er forberedt på at det kan ta litt tid å få momentum opp
Er nok ingen hast, alltid litt irriterende å ikke ha krutt klart til slike bevegelser.
Kunne nesten vurdert en børsmelding også
Edit: ser det er snakk om hele 2 ansatte.
Hui hvor det går.
Blir nok påvirket av Clarkson idag, er utsatt mot prosjektmarkedet i Europa Reach
Mer enn andre? Synes ikke dette fremstår spesielt proporsjonalt.
Når den først ikke holdt 7,3-7,1 så er det nesten deterministisk at den skal ned til ~6 et sted
Solid nede i oversolgt terreng skal sies.
Som sagt, mange som ser for seg fallende oljepris.
Jeg mener det er stor usikkerhet pga Ukraina som ved overskudd av olje fint kan finne på å gå etter russisk råolje.
Så har man den andre siden av saken. Vil USA og EU innføre sekundærsanksjoner på land som importerer russisk olje? Da blir alle prosjektene som nå er satt litt på vent plutselig prosjekter som skulle vært gjennomført i går.
https://www.dn.no/utenriks/usa/kina/india/trump-krever-eu-stotte-for-a-knekke-russlands-krigsokonomi/2-1-1869920
Er vel lite som er så vanskeliug og skiftende som ojepris-og analysene av den. Men det er merkelig syns jeg nå å se de økningene til Opec, alle spådommene om kurs på 50-60, så ligger vi her litt under 70 enda…
Er en interactive broker konto som solgte/selger stort. Tilsynelatende giring/trade som gikk skeis.
Der får ihvertfall Triton luftet seg, 14 dager vsp-jobb for Equinor (seismikk)
Solid støtte rundt 6 kroner?
For tidlig å konkludere om det før den faktisk har bouncet skikkelig fra dette nivået.
Men er en start da. Vil være en higher low om den ikke faller under 6,27 igjen nå.
Siste Caceis-konto i ferd med å bli helt tom. Utover det var det en (tilsynelatende feilet) trade gjennom Interactive Brokers på 500k+ aksjer som gikk bidro til heftig kurspress nedover for noen dager tilbake. Nevnt ovenfor.
6,66 the number of the beast.
Har prøvd meg med et knepp her, lavere rente og caceis nesten tom er sånt som kan gi et lite løft, pluss en rekyl fra oversolgt nivå
Kryssposter denne her:
USA har mye plass i sine lagre, men ingen planer om å kjøpe mer til dem på kort sikt. White House: No Imminent Plans for Refilling Strategic Pe... - Newsweek Jeg vil dog tro at hvis oljeprisen faller nok til at det er et problem for oljeindustrien i USA, så kan de finne på å kjøpe.