Noen andre som skriver for Trump uten at han vet hva de skriver, er han dement, eller er han i fornektelse?
Ingen av delene. Han innser at han ikke burde sagt det. Men vil aldri innrømme det. Fordi ingen politikere innrømmer feil.
Hottips
Nå kan alle lese Washington Post igjen. Bezos vrir over til høyre.
Og hvem var det som advarte om akkurat dette allerede for flere år siden? Med flere gjentagelser
Møtet Oval Office snart tilgjengelig. Ble vist varmt!
Jeg sa i Russland/Ukraina tråden det kom til å bli fyrverkeri. Nå må folk snart skjønne at disse gutta Krasnov/Vance jobber for Putin. Dette tjener bare Putin på.
Ja det der møtet gikk jo bra. NOT
Fucking shit show delux!
Sjekk dette opptaket gjort av USA sine jagerfly. Spørsmålet er om det er falsk eller ekte ?
Trump og co har jo vært veldig flinke til å prate bort alle fordelene de hadde før forhandlingene startet. Alle de gode kortene ble frivillig kastet før de en gang hadde startet.
Fy f for noen barnslige amatører. Ble helt matt av å se pressekonferansen. Tror Trumps popularitet daler i USA også, mange der som nok synes dette var ekstremt pinlig.
I følge Phil på “A different Bias” så har Elon Muskwa lyckats reta upp den mexicanske miljardæren Carlos Slim til at flytte 22mdr i affærer från Musks starlink til selskaper i EU og Kina i steden.
Det er så Trump/Musk bygger USA sterkt igjen… Reta upp alt og alle, vend aliert ryggen, hota alt og alle uten ryzzland.
USAs problem har akkurat begynt.
Mulig JD Vance begriper dette. Men spørs om han bryr seg?
Jeg har dårlig koll på hvordan vanligt folk resonerer i USA, men på det lille jeg har sett så får Musk og Trump så det holder og mer enn det. Ingen av de kommentarer jeg har lest (noen 10-tal) var positive. Null.
Uff ja, han er nå i gang med UKE 5 av 208, mulig 209 om vi tar med skuddåret 2028
Brace yourself
Ser ut som et fotomontage.
Apropos kritikken over klærne til Zelensky under besøket i det hvite huset i går:
Er seansen i white house ett skritt på veien som ender med at USA sier “fuck it, we’re out”?
I tilfelle så burde vi få i gang samtaler om en nordisk forsvarsunion ganske kjapt…