Og selvsagt ikke Ungarn og Slovakia.
De unnlot jeg bevisst i denne sammenheng.
Jeg skrev vel “selvsagt”, men hvorfor ikke de landene som bidrar aller mest til NATO; Hellas, Polen, Latvia, Estland og Litauen.
Polen (Tusk) var med.
Godt det, men det forsterker litt “barnebordet voksenbordet” vibber, og er litt unødvendig og uforståelig, med mindre det er gode grunner til eksklusjonen, som potensielt ikke gjør det noe bedre.
Blir en tullete sammenligning.
Ganske fantastisk hva som skjer i det landet nå…
Musk og Vance er livsfarlige sett med vestlige demokratiske øyne. Spørsmålet om Trump er om han undervurderes eller mest er en nyttig idiot.
M.A.G.A = Moscow Agent Governing America
Må nesten stille et spørsmål til @Evilfreud (og @pdx):
Hvem kan bestemme at en tråd som omhandler Ukraina-krigen kun skal ha plass til en nøye utvalgt mengde diskusjoner omkring landet (USA) som har Ukraina sin skjebne i sine hender? Og i særdeleshet i disse dager hvor man ser skiftninger nærmest fra time til time som vil ha avgjørende betydning for Ukraina mest av alt, men også for vår felles europeiske sikkerhet?
Ref: “Stenger posten for kvelden og lar den være stengt en dag eller to. Skjønner behovet for å diskutere Trump men tråden er nå offisielt sporet LANGT av.”
Forumet er primært et aksjeforum. Vi har noen tråder som omhandler andre ting.
Ukraina tråden er en tråd med svært mye diskusjon. Det er pr nå den tråden hvor det kommer mest rapporteringer for off topic.
Rett og slett fordi man bruker tråden til å diskutere Trump USA og ting som egentlig ikke angår Ukraina krigen. Det er godt mulig tråden blir stengt permanent,¨
Lite Ukraina/Russland, Mye makro spekualtivt storpolitikk.
Tror nesten det bare er vår kjære danske og Evil som har postet Ukraina/Rus. innlegg de siste dagene
Helt ufattelig om dere ikke skjønner viktigheten av å bruke et fellesskap som Tekinvestor for deling av informasjon og dertil frustrasjon om et så ekstremt viktig tema. Ja, det er et aksjeforum, men limet er samhørighet og den forsvinner ved å ta slike kliniske grep.
Det er admin som bestemmer det. Det er et privat forum og eieren kan gjøre akkurat som han/hun vill. Helt OK før min del.
Jeg kan holde med om at tråden spåret av og jeg har jo også bidragit til avspåringen.
Problemet er at tråden ikke omhandler ukraina lengre.
Alternativet er å bruke latterlig med moderator tid eller begynne å gi folk mute/utestengning.
For mengden innlegg som rapporteres og fjernes er såpass høyt at de som ha fått 4-5-6 innlegg fjernet burde forstå hva tråden handler om.
Da er det faktisk enklere å stenge tråden et par dager. La folk få resette hodet litt og heller prøve på nytt.
Selvsagt. Kun et innspill fra min side om hva jeg tror er viktig for å holde jevn høy aktivitet og kvalitet. At forumet også rommer muligheten til å diskutere historiske begivenheter av særlig viktig grad.
Formålet med ukraina/russland tråden var å sammle info slik at man hadde hurtig oversikt over konflikten, i nesten hele konflikten har infoen i den tråden ligget 1-2dager før Norske medier.
Når infoen om krigen drukner i alt annet så forsvinner formålet.
Det har man prøvd, det funker ikke, man får masse brukere som kun spammer ned de trådene og ikke deltar i det forumet egentlig handler om, børs.