Det finnes mange gode grunner til å IKKE ha tatoveringer, her er ett par til:

Overhode ikke overrasket, dette er bare starten når den utførende makten forakter og overser prinsippene til en demokratisk rettstat. Spennende å se om rettstaten er sterk nok til å avlive problemet ved roten.
GVA designet Troll C, ikke Troll A. ConDeep og semi-subs er to forskjellige ting.
Glem det, så brått flere hadde kommentert det
Når temaet er en ishockey kamp, passer det vel best under småprat? Men gud hjelpe meg for en useriøs fyr som styrer i USA:
I slutten av februar banket Canada USA i 4-nasjoners turneringen I en meget prestisjefylt kamp etter Trumps uttalelse om å overta lillebroren I nord.
Men i hockey er Canada fortsatt storebror.
Verken Trump eller Putin fremstår som gode tapere. Skal vi gjette på en uavgjort av hensyn til det videre forhandlingsklimaet.
Og mens de store gutta får leke litt, blir mellom tusen og totusen soldater drept eller skadet ved fronten hvert eneste døgn.
Flotte karer, disse stormaktslederne.
Er det så mange amerikanske hockeyspillere som vil spille mot krigsforbrytere da?
Er vel endel av dem i NHL også. Ovechkin har vel vært pro Putin før ihvertfall.
Putin selv er en svoren hockey-fan og trener innimellom med toppspillere. Det sies at Putin alltid ender som toppscorer i disse treningsøktene.
Ikke uventet.
Trump på sin side skal være en jukser av rang på Golfbanen.
Forsiktig sagt, begge trives best i medgang.
Golf ig hockey er ju veldigt like. De kan ju ha matchen på sjøis og borre hull litt her og der. En ny, fresh sport.
Begge sliter med sjenerende høy kølleføring for min smak.
Nu får udenlandske ejere jo heller ik lov til at trækker tab fra over skatten som jeg har forstået det.
Ellers har jeg da en slat.
Hvordan var skatteregimet under Stoltenberg for dere med kapital?
Fredsengelen Trump
@anon91440261 og hans likemenn: bare å glemme å bruke fredsdue som argument for pro Trump etter dette.
Forbandet svineri også forstår de ikke at antisemitismen er i fremmarch.
For min egen del har jeg inntekt fra Danmark etter tidligere yrkesaktivitet som p.t. ikke beskattes grunnet fremførbart underskudd fra dansk virksomhet.
Jeg vil tro reglene er nokså like for dansker i Norge, basert på vår felles skatteavtale, men det betinger at man har inntekt i det landet man krever fradrag for underskuddet.
Mange fallgruver innen skatt, og jeg skal ikke påberope meg fasiten, men det er min oppfatning basert på erfaringer fra Norge og Danmark, med utgangspunkt i at jeg er norsk statsborger, nå med begrenset skatteplikt til Danmark iht. den Nordiske Skatteavtalen.
Jeg må til at vekslen min pant i Norge