Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

När är Soft sin Q3 rappe ?

31.12.

1 Like

Så var det ja. Hoppas de kör live presentation på 12 slaget också. Fylle presentation :blush:

:sunglasses:

11 Likes

Skulle kunna användas som en tillägsbehandling både för riskpatienter och som spolning perioperativt/vid uppföljningsbesök.

Vid mer allvarlig parodontit är tandköttsfickorna djupare vilket gör det svårt att få ner sköljen längst ner i fickorna för patienten själv.

Så det kommer inte kunna ersätta den mekaniska infektionsbehandlingen dvs tandstensskrapningen/ parodontalkirurgin men kanske ersätta systemisk AB som ofta sätts in initialt när man går igenom munnen kvadrantvis under 4 besök under 1v med intensiv mekanisk infektionsbehandling.

Samt minska risken för recidiv genom skölj efter uppnådd parodontal stabilitet.

Ca 10% ( 750 miljoner) lider av allvarlig parodontal sjukdom. Så skulle det visa sig ha effekt på utläkningen så är patientundetlaget ENORMT.

7 Likes

Har vært diskutert tidligere i tråden og de skal samarbeide på Malmø University om tannsten, se innlegg 2955 og nedover, står en del om dette der så det kan fort komme noe der snart ut av det blå.

1 Like

Sjekk denne fra 2003:

The structure of the tongue favours a unique and complex bacterial biofilm, in which periodontal pathogens are frequently found

3 Likes

Softox rekker nok og bli ferdig med fase 1/2 før vi får ny bølge til neste høst, Covid styret er nok ikke over før langt ut i 2022, hvis det holder?

Blir spennende å se morgendagen etter Finansavisen sitt oppslag nå i helga, sånn vill tipping kan jeg se for meg en rolig start der de mest nervøse selger og må løpe etter, etter en stund. Hvis det da ikke blir litt baluba fra start? Venter spent :slight_smile:

2 Likes

Man må ikke glemme at i munnen finnes det også GODE bakterier. Å ta livet av alt der burde være en siste utvei ved alvorlige infeksjoner og ikke noe man gjør dagligdags, tenker jeg :slightly_smiling_face:

1 Like

Di bakteriene kommer fort nok tilbake. Vet du for eksempel hvor fort et sår i munnen gror ift et sår på armen?

Den biten der av menneskekroppen er supereffektiv.

1 Like

Det tror jeg også. Så dette vil evt. nettopp være en medisin, og ikke noe man vil få kjøpt på butikken mellom tannbørster og tannkrem. Og som aksjonær er nok det en fordel :wink:

1 Like

Hmm men sånn som chlorhexidin og sodium hypochlorite for eksempel, er det muligens rom for innovasjon her? Det er jo forholdsvis drøye faremerkinger og likevel vidt brukt :roll_eyes:

Undres litt om hypoklorsyre kan gi brunfarge på tennene slik som chlorhexidin?

Altså eg er ingen kjemiker eller tannlege men om noen har litt input ift dette? :+1:

God morgen forresten, å lykke til idag :raised_hands::tea:

2 Likes

Nytt forsøk på triangelet i dag

Volumprofilen begynner å bli rett så robust for den trading rangen vi har jobbet i nå, fin base i aksjen, som vi godt kan minne om gir en fin dobling+++ fra forrige emisjon.

4 Likes

Untz! Med bekreftelse på fast track og alt annet på stell så skal denne bare så langt opp denne! :slightly_smiling_face:

Bare å lene seg tilbake og vente på neste haussemelding. Om bare en brøkdel av potensiale til dette vidundermiddelet viser seg å kunne kommersialiseres, så er dette en easy tenbagger :money_mouth_face:

2 Likes

I relation til de muterede varianter, ser det ud som, det ikke er lykkedes at forhindre dem i at sprede sig ud over de nedlukkede områder. Ikke haussing - bare info om, at det ikke er lykkedes at forhindre de nye varianter i at spredes:

3 Likes

Jeg faller (dessverre?) for fristelsen til å kjøpe mere og mere . Enten er jeg virkelig dum eller veldig smart. Time will show :yum: (var egentlig ferdig lastet,trodde jeg,for lenge siden…

2 Likes

Lættis å se alle purreløkene som selger seg ned pga vaksinenews… :laughing:

Vi er i opptrend på tross av en luring som la ut

2 Likes

Jeg hilser en vaccine velkommen, men jeg skal ikke være forsøgskanin med ny uprøvet teknologi:

“To be sure, mRNA vaccines are a new technology, and thus present a double-edged sword: while they have become the first vaccines to show results in the west, many questions about their long-term efficacy and side effects remain. While they may ultimately prove harmless with time, there’s little denying the fact that everyone who receives a vaccine during the first round of testing will be like their own little guinea pig.”

Kilde: https://ugebrev.dk/flashnews/investering/baade-pfizer-og-modernas-vacciner-baseret-paa-ny-uafproevet-teknologi/

3 Likes

Nå også fugleinfluensa i Danmark, i tillegg til nevnte muterte Coronavariant.
Det begynner faktisk å haste med å få testet nye behandlingsformer.

2 Likes